۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۷۵۸۵۸۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جنایت‌های اسرائیل و آمریکا در غزه سبب بیداری جهانی شده است

جنایت‌های اسرائیل و آمریکا در غزه سبب بیداری جهانی شده است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد که امروز جنایت‌های اسرائیل و آمریکا در غزه سبب بیداری جهانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد با اشاره آغاز به کار مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، مجلس استمرار و استحکام مردم سالاری دینی هدیه بزرگ خدا به مردم ایران است.

وی افزود: ترکیب مجلس نمایندگان تازه نفس و منتخبان کار آزموده مجرب سابق هستند که این ترکیب ترکیبی از نوآوری و پختگی سابق است.

نماینده ولی فقیه در کاشان تعامل با قوای دیگر، هشدار جمعی صبورانه در داخل مجلس، برانگیزانده همت ها، رعایت تقوا، اهمیت به منافع ملی و کشور و نگاه کلان به مسائل کلان کشور نسبت به حوزه انتخابیه را از جمله انتظارات رهبر معظم انقلاب از مجلس شورای اسلامی دانست.

وی ادامه داد: چنانچه موارد ذکر شده توسط نمایندگان مجلس رعایت نشود، نمایندگان مردم کاشان و آران و بیدگل و نماینده مردم نطنز و قمصر به موارد ذکر شده پایبند و مطیع فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به رخداد‌های غزه و جنایات اسرائیل غاصب و آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: طی ۸ ماه گذشته ۴۰ هزار تن بمب ویرانگر آمریکایی بر سر مردم مظلوم غزه ریخته شده و ۳۶ هزار نفر شهید و حدود ۸۰ هزار نفر زخمی شدند.

وی ادامه داد: طی این مدت ۵ هزار ۴۷۹ دانشجو به شهادت رسیدند و ۲۶۱ معلم و ۹۵ استاد دانشگاه به شهادت رسیدند تا شبکه سی ان ان آمریکا اعتراف کند رد پای آمریکا در حمله وحشتناک اسرائیل به اردوگاه رفح مشهود است.

به گفته وی نهاد بین المللی دیده بان حقوق بشر اعلام کرده طی ۴۸ ساعت بیش از ۶۰ حمله هوایی از سوی جنایتکاران اسرائیلی به چادر‌های آورگان بی پناه در رفح انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: جنایتکاران اسرائیلی در ادامه نسل کشی خود از بمب‌های هزار کیلویی در بمباران اردوگاه رفح استفاده کرده و اجساد کودکان سوخته و تکه تکه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: دادگاه بین المللی لاهه برای نخستین بار در تاریخ تشکیل رژیم غاصب فلسطین حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت وزیر جنگ را صادر کرد و برخی از کشور‌های اروپایی از جمله فرانسه و بلزیک، اسلوانی و دانمارک حمایت خود را حکم دادگاه اعلام کردند.

به گفته وی طاغوت اکبر آمریکای جنایتکار کشوری که تاکنون ۵۰ بار از حق وتو خود به نفع اسرائیل استفاده کرده است به مانند همیشه با حکم داده بین المللی لاهه مخالفت کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امروز جنایت‌های اسرائیل و آمریکا در غزه سبب بیداری جهانی شده است، گفت: سفارت اسرائیل در مکزیک به آتش کشیده شد و مجری شبکه معاند اینترنشنال اعلام کرد اسرائیل در غزه کوچک از کشف تونل‌ها و پیش بینی طوفان الاقصی عاجزمانده و نتوانسته حتی اسرای خود را آزاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: کشور‌های نروژ، اسپانیا و ایرلند جزو ۱۴۴ کشوری هستند که خواستار تشکیل دولت مستقل فلسطین شدند و سبب خشم رژیم غاصب اسرائیل شدند.

وی با اشاره به اینکه نماینده پارلمان فرانسه در پارلمان این کشور پرچم فلسطین را در پارلمان این کشور به اهتزاز در آورد و سبب اختلال در کار پارمان این کشور شد، ابراز داشت: همه این وقایع در سراسر دنیا بیانگر بیداری جهانی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به نامه حکیمانه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکا اشاره کرد و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب حقیقتا حکیم است و اگر روز صدبار شکرگزار نعمت ولایت باشیم باز هم کم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: بیش از ۵۰ دانشگاه آمریکا از اوایل اردیبهشت امسال تا کنون حدود ۴۰ روز است در ادامه اعتراضات خود به نسل کشی صهیونیست درغزه جامعه جهانی را تحت تأثیر خود قرار دادند بطوریکه اعلام شده چنین اعتراضاتی تنها در دهه ۶۰ برعلیه جنایات آمریکا در وینام بوده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در این نامه خطاب به دانشجویان می‌فرماید، وجدان شما بیدار شده و مدافع مردم مظلوم غزه هستید، یادآور شد: با اینکه جوانان دانشگاه‌های آمریکا مسلمان نیستند، اما معظم له مدال افتخار به آنها داد و آنها را بخشی از جبهه مقاومت دانست.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رهبری ایران مبارزه دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا را شرافتمندانه دانست و آنها را غیور خطاب کرد و در ادامه کشور فلسطین را کشوری با سابقه تاریخی و مستقل با مردمی مسلمان و مسیحی و یهودی دانست که ابتدا انگلیس و در ادامه آمریکا با پشتیبانی سیاسی و اقتصادی و تسلیحاتی ۷۵ سال است رژیم صهیونیستی را تشکیل داده و در برابر جنایت این رژیم جعلی و غاصب سکوت کرده است.

وی ادامه داد: در این نامه رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، جمهوری اسلامی مقاومت مردم را تقویت و توان آنها را گسترده‌تر کرده است و طوفان الاقصی نیز برای ایجاد امنیت و آزادی و تعیین سرنوشت مردم غزه بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به بشارت رهبرمعظم انقلاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: با اطمینان اعلام می‌کنم وضعیت جهان در حال تغییر است و وجدان‌ها در مقیاس جهانی بیدار شده است، تاریخ در حال ورق خوردن است و دانشگاه‌های دیگر نیز به پاخواسته و اساتید هم اگر به شما کمک کنند نفوذ شما بیشتر خواهد شد.

وی به این فرمایش امام خمینی (ره) که مبداء انقلاب اسلامی ۱۵ خرداد است اشاره کرد و با بیان اینکه هدف نهضت امام خمینی (ره) با سه نهضت تنباکو و مشروطه و ملی نفت متفاوت بود، گفت: هدف امام خمینی (ره) از قیام خود در سال ۴۲ رفتن شاه از ایران و تشکیل جمهوری اسلامی ایران بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امام خمینی (ره) طی ۱۵ سال با کمک محرم، مردم ارزشی، روحانیت و طرفدارانش توانست قلب‌ها را متحول و اجتماعات میلیونی محرم سال ۵۷ و با سفر سال ۵۷ خود به ایران طومار رژیم ستمگر ۲۵۰۰ ساله را درهم پیچید.

وی ادامه داد: امام راحل رفت، اما یادگار او ولایت فقیه باقی ماند و رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد توسط خبرگان به رهبری نظام اسلامی ایران انتخاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نخستین و مهمترین ویژگی رهبر معظم انقلاب را اسلام شناسی همه جانبه ایشان دانست و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در سازمان ملل ریشه انقلاب را جهان بینی توحیدی اسلام اعلام کرد، همگان به را مطالعه آثار شهید مطهری توصیه کرد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات