۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۷۵۸۶۵

نخستین دوره آموزش مجازی روحانیون کاروان های حج در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین دوره آموزش مجازی روحانیون کاروان های حج و زیارت استان قم، به همت واحد آموزش امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.
رايانه و اينترنت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین دوره آموزش مجازی روحانیون کاروان های حج و زیارت استان قم، پیش از ظهر امروز به همت واحد آموزش امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت استان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این دوره آموزشی که به منظور ارائه آموزش های سریع، پایدار، و همه جانبه به روحانیان کاروان های حج برگزار شد، شرکت کنندگان با جدیدترین آموزش های مربوطه آشنا شدند.

در این دوره آموزشی، کارشناسان ارتباطات و رایانه سازمان حج و زیارت به روحانیان کاروان های حج، نکات مورد نیاز در فضای وب و اینترنت را به آنها آموزش دادند.

این دوره که نخستین دوره آموزش مجازی روحانیان کاروان های حج و زیارت به شمار می رود، حاضران آموزش های ضمن خدمت و کاربردی را فرا می‌گیرند.

گفتنی است؛ ثبت نام روحانیون کاروان های حج از طریق سایت آموزش بعثه مقام معظم رهبری انجام می گیرد و روحانیون پس از ثبت نام به مدت دوازده هفته آموزش های لازم را فرا می گیرند.

یادآور می شود؛ همایش روحانیون کاروان های حج و زیارت استان قم به زودی در قم برگزار خواهد شد./ 924/پ202/ص
ارسال نظرات