۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۵۸۷۰

طرح ساماندهی بانوان مبلغ استان اردبیل اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری آزمون طرح ساماندهی مبلغان خبر داد.
طرح ساماندهی بانوان مبلغ استان اردبیل اجرا می شود
سارا حقی، مسؤول امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: طرح ساماندهی بانوان مبلغ استان اردبیل با هدف ارتقای توانمندی های تبلیغی ایشان اجرایی می شود.

وی ایجاد زمینه مناسب جهت تبلیغ و اطلاع رسانی دینی توسط بانوان مبلغ متخصص را از اهم فعالیت های امور فرهنگی بانوان این اداره کل برشمرد و گفت: در همین راستا آزمون طرح ساماندهی مبلغان استان اردبیل برگزار شد.

حقی خاطر نشان کرد: این آزمون با شرکت 286 نفر از بانوان مبلغ حوزوی، دانشگاهی و سنتی در مرکز استان و همزمان در شهرستان های تابعه برگزار شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این آزمون سطح بندی دانش مبلغان در زمینه مسائل تبلیغی و آشنا بودن به شیوه های نوین تبلیغ است، تا از این راه بتوانیم با توجه به سطح معلومات آنان، جلسات اعزام را برنامه ریزی کرده و در جهت ارتقاء و به روز کردن معلومات دوره های آموزشی حرکت کنیم.

حقی در پایان با بیان اینکه آزمون مصاحبه حضوری این طرح در نیمه اول اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: آزمون ساماندهی بانوان مبلغ شهرستان گرمی نیز همزمان با دیگر شهرها، در حوزه علمیه خواهران حضرت ولی عصر(عج) این شهر برگزار شد./935/د102/ص
ارسال نظرات