۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
کد خبر: ۷۵۸۹۵۸
امام جمعه موقت پاکدشت:

کاندیداهای ریاست جمهوری اخلاق انقلابی را رعایت کنند/ انتخابات صحنه عزت ملت ایران است

کاندیداهای ریاست جمهوری اخلاق انقلابی را رعایت کنند/ انتخابات صحنه عزت ملت ایران است
حجت الاسلام سعدونی تأکید کرد: ریاست جمهور آینده باید فعال، پرکار، جهادی، معتقد به موازین اسلام و مبانی انقلاب و نماینده مردم شهیدپرور ایران در عرصه های بین الملل باشد. 
به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، عبدالمحمد سعدونی خطیب موقت نماز جمعه پاکدشت در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به شهادت شهیدجمهور و یاران انقلابی اظهارداشت: در مراسم تشییع شهیدجمهور و یاران‌ صدیق جمهوری اسلامی ایران، مردم  بسیار پرشور به میدان آمدند و در حالی که دشمنان به دنبال نشان دادن ضعف در کشور بودند این همبستگی تیر کینه دشمنان را به سنگ زد و این نشان از بصیرت ملت ایران اسلامی است.
 
وی اضافه کرد: میل به شهادت در رئیس جمهور شهید قابل رویت بود ایشان حقیقتا برای مردم بسیار تلاش کرد و فقدان ایشان دل رهبری را سوزاند و غمی فراموش نشدنی را در کالبد تاریخی ایران ثبت کرد.
 
امام‌جمعه موقت پاکدشت در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری مطالب ارزشمند و خطوطی را برایمان تبیین کردند که می تواند این حادثه تلخ را به بهترین شکل مرتفع کند. همه ما در هر پست و مقام و جایگاهی هستیم باید به دقت به ان بپردازیم. این انتخابات با انتخاب درست از سوی ملت شریف ایران می تواند آثار و دستاوردهای بسیاری داشته باشد و اگر اشتباه انتخاب شود دارای آسیب های بسیاری برای ملت ایران خواهد شد.
 
وی در ادامه افزود: ما وظیفه داریم درست انتخاب کنیم. آنچه به ما مردم مربوط است. مشارکت بالاست که می تواند تکمیل کننده آن بصیرت و انتخاب دقیق مسئول ریاست جمهوری شود.. این حضور پرشور مکمل آن حضور در تشییع پیکر مطهر شهید جمهور است. در بخش دیگر حضور پرشور باید به کاندیداهای ریاست جمهور نیز بیان کرد که مراقب اخلاق انقلابی باشند. انتخابات صحنه عزت ملت ایران است انرا تبدیل به کشاکش رقبا و بی آبروی ایران نکنید.
 
خطیب موقت نمازجمعه پاکدشت در ادامه به خصوصیات مهم ریاست جمهوری ایران اشاره کرد و بیان داشت: رهبر عزیز انقلاب نکات مهم و خصایص مهم تری را برای انتخاب ریاست جمهوری بیان فرمودند که از آن موضوعات می توان به اهمیت حفظ و گسترش میراث شهدای خدمت در جایگاه بین الملل اشار کرد. امروز همه ما مسئولیت انتخاب را داریم. شخصی را انتخاب کنیم که دارای جایگاه سیاسی و دیپلماسی قوی بین الملل باشد تا جبهه مقاومت را حمایت کند.
 
وی در ادامه افزود: ایران بیش از پیش می تواند در صحنه بین المللی ایفای نقش کند و باید شخصی انتخاب شود که عمق راهبردی و آموزه های انقلابی را در جهان فعالتر کند.
 
حجت الاسلام سعدونی در ادامه عنوان کرد: ریاست جمهور آینده باید فعال، پرکار، جهادی، معتقد به موازین اسلام و مبانی انقلاب و نماینده مردم شهیدپرور ایران در عرصه های بین الملل باشد. 
 
امام جمعه موقت پاکدشت در پایان یاداورشد: خدایا قلوب امت را به سمت شخصی که این خصوصیات دارد راهنمایی کن تا مسیر شهدای خدمت تداوم یابد.
ارسال نظرات