۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۷۵۸۹۷۳

برپایی مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در بوستان نبوت قم

برپایی مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در بوستان نبوت قم
همزمان با ایام شهادت حضرت امام جواد(ع) و سی و پنجمین سالگرد ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، محفل روضه‌خوانی و بزرگداشت شهادت شهید جمهور و شهدای خدمت، در فاز ۱ بوستان نبوّت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قم، همزمان با ایام شهادت حضرت امام جواد علیه‌السّلام و سی و پنجمین سالگرد ملکوتی حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌علیه، محفل روضه‌خوانی و بزرگداشت شهادت شهید جمهور و شهدای خدمت، در فاز ۱ بوستان نبوّت برگزار شد.
 
در این مراسم که به همّت گروه تبلیغی جهادی رشد برگزار شد، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی‌مقدم، معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم با اشاره با ایام تقارن سالگرد رحلت امام راحل، بزرگداشت شهدای ۱۵خرداد و شهیدان خدمت، راه شهدا را امتداد راه امام خمینی(ره) دانست و از برپایی چنین محافلی، قدردانی کرد.
 
همچنین حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد در سخنان خود، عمل به تکلیف و وظیفه را مهمترین شاخصه‌ی شهیدان دانست و گفت: در حقیقت، شهیدِ جمهور و سردار دل‌ها، به وظیفه خود عمل کردند و همین باعث گردید تا عاقبت به خیر گردند.
 
وی با طرح دو پرسش که در شرایط کنونی وظیفه ما چیست و چگونه می‌توانیم ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشیم، گفت: یکی از بهترین راه‌ها برای تداوم راه شهدا، شرکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح برای ریاست جمهوری است.
 
حجت الاسلام خوئینی با تاکید بر اینکه باید به کسی رأی دهیم که به گفتمان انقلاب اسلامی ایمان و اعتقاد داشته باشد، گفت: دیدید مردم چگونه در تشییع شهید آیت الله رئیسی، این بزرگ مرد، حماسه آفریدند! حالا می‌شود پوچی و دروغ بودن حرف دشمن را که می‌گفت: "رأی دادن اثری ندارد" و "انتخابات نیست، انتصابات است" را فهمید.
 
مرثیه سرایی توسط حجت‌الاسلام حسین خوئینی و اجرای گروه سرود فاتحین، از دیگر بخش‌های این برنامه مردمی بود.
ارسال نظرات