۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۵۹۰۸۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ویژگی‌های آیت الله رئیسی باید الگوی کاندیدا‌های ریاست جمهوری باشد

ویژگی‌های آیت الله رئیسی باید الگوی کاندیدا‌های ریاست جمهوری باشد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: انتخاب کاندیدای اصلح با تفکر نزدیک به افکار و منویات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نقش اساسی در موفقیت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، به اهمیت حضور همگانی در انتخابات پیش رو و انتخاب کاندیدای اصلح تأکید کرد و گفت: رؤسای جمهور اگر متفاوت باشند می‌توانند سرعت قطار پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را تند کنند.

وی با بیان اینکه هر یک از واجدین شرایط رای در انتخابات پیش رو می‌توانند در انتخاب کاندیدای اصلح نقش آفرین باشند، اظهار داشت: انتخاب کاندیدای اصلح وظیفه ما و درخواست شهدا است.

به گفته وی انتخاب کاندیدای اصلح با تفکر نزدیک به افکار و منویات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نقش اساسی در موفقیت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه در انتخابات آینده به تفکری که به آمریکا اعتماد دارد نباید رای داد، گفت: رهبر معظم انقلاب از انتخابات پیش رو به عنوان آبروی ملی نام می‌برد و می‌فرماید، شهید آیت الله رئیسی ایران را در چشم رجال سیاسی دنیا برجسته‌تر کرد و سبب آبروی ملی ما بود.

وی با بیان اینکه برخی در انتخابات ممکن است کاری را انجام بدهند که سبب خدشه دار شدن آبروی ملی ایران شود، افزود: هر نوع بدگویی، تهمت و لجن پراکنی به آبروی ملی ایران لطمه می‌زند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اخلاق مداری کاندیدا‌های ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو گفت: امام صادق(ع) می‌فرماید در صورتی که آبروی فردی، اجتماعی و ملی خدشه دار شود به این راحتی قابل جبران نیست.

به گفته وی شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان از جمله شهید حسین امیرعبداللهیان سرعت قطار جمهوری اسلامی را به سمت اهداف نظام افزایش دادند.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری به یکی از ویژگی‌های آیت الله رئیسی که باید الگوی کاندیدا‌های ریاست جمهوری باشد اشاره کرد و اظهار داشت: آیت الله رئیسی در مرز بندی با دشمن صراحت لهجه داشت و دوپهلو حرف نمی‌زند و به لبخند دشمن اعتماد نمی‌کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات