۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۷۵۹۳۹۰
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان کاشان:

مردم در انتخابات کاندیدایی را انتخاب کنند که خودش را برای مردم وقف کرده باشد

مردم در انتخابات کاندیدایی را انتخاب کنند که خودش را برای مردم وقف کرده باشد
اصفهان –حجت الاسلام بصیرتی بر حضور همگانی در انتخابات تأکید کرد و گفت: مردم در انتخابات کاندیدایی را انتخاب کنند که خودش را برای مردم وقف کرده است و با انتخاب خود مسیر و ادامه راه دولت آیت الله رئیسی را هموار کند.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به اینکه شهید رئیسی شاخصه‌های ریاست جمهوری را ارتقا داد، گفت: در این دوره از انتخبات انتظارات از ریاست جمهوری افزایش یافته است.

وی افزود: آیت الله رئیسی اثبات کرد با وجود تمامی مشکلات می‌توان امور کشور را به پیش برد و توان کشور را به مراتب به جایگاه بهتری ارتقا داد و بدون تکیه به غرب و گره زدن مسائل کشور به تحریم‌ها کشور را اداره کرد.

به گفته وی دولت قبل یازدهم و دوازدهم همه امور کشور را به تحریم‌ها گره زده بود و کشور را نسبت به تحریرم‌ها شرطی کرده بود و با نگاه تکیه به غرب کشور را به رکود کشانیده بود، اما دولت سیزدهم از روز نخست با تبعیت از رهبری کشور را به پیش برد و با فروش نفت تحریرم‌ها را بی اثر کرد و ثابت کرد راه دور زدن تحریرم ها، عدم توجه به تحریم‌ها و تلاش است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان کاشان گفت: نگاه متعبدانه آیت الله رئیسی به سیاست‌های کلی نظام بود و تلاش کرد و راه را پیدا کرد و در این مسیر از هیچگونه تلاش و کوشش دریغ نکرد.

وی انتخابات پیش رو به دلیل از دست دادن آیت الله رئیسی را انتخابات تلخی دانست و ابراز امیدواری کرد این انتخابات سبب رشد و نمو بیشتر انقلاب و نظام شود، چرا که رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، ادامه راه آیت الله رئیسی شرکت در انتخابات و انتخابات پرشور با مشارکت بالا است و این یعنی همان چیزی که دشمنان اسلام و نظام آن را بر نمی‌تابند.

حجت الاسلام بصیرتی بر حضور همگانی همه آحاد و اقشار جامعه در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و اظهار داشت: مردم در انتخابات کاندیدایی را انتخاب کنند که خودش را برای مردم وقف کرده است و با انتخاب خود مسیر و ادامه راه دولت آیت الله رئیسی را هموار کند.

وی اخلاق مداری را یکی از ویژگی‌های آیت الله رئیسی دانست و افزود: آیت الله رئیسی علی رغم اینکه با هجمه شدید افراد، گروه ها، جریان‌ها و رسانه‌های مختلف قرار داشت، اما تقیّد به اخلاقیات را کنار نگذاشت و از دایره اخلاق خارج نشد.

به گفته وی آیت الله رئیسی در برابر هجمه‌ها هیچگاه از دایره اخلاق خارج نشد و پاسخ نداد و با وجود انواع کلمات و تعابیر مختلفی که افراد و جریان‌های مختلف در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی به کار بردند، اما ایشان معتقد بود نظام تحمل حاشیه‌ها را ندارد و نظام را به خودش ترجیح داد و با دستور رهبری سکوت کرد و از بیان هرگونه سخنی که سبب اختلاف شود پرهیز کرد که نشانه روحیه و ایمان و تقوی قوی ایشان بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از نامزد‌های انتخاباتی، حامیان آنها و ستاد‌های انتخاتی خواست روحیه آیت الله رئیسی را حفظ کنند و برای اثبات خود دیگران را تخریب نکنند، ضمن اینکه اگر تخریبی هم وجود داشت با اخلاق اسلامی پاسخگو باشند و فضای انتخابی را غبار آلود نکنند تا انتخاباتی پرشور و در فضایی سالم برگزار شود تا نتیجه آن به صلاح ملت ایران محقق شود.

وی تلاش و کوشش و پشتکار برای مردم را از دیگر ویژگی‌های آیت الله رئیسی نام برد و اظهار داشت: با وجود هجمه و تخریب و تهمت و مشکلات سد راه دولت سیزدهم، این حجم از کار که از آیت الله رئیسی دیده شد از هیچ رئیس جمهوری دیده نشده بود.

به گفته وی آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری خستگی ناپذیر بود که از تهمت و تهدید و تهمت و افترا نترسید و از حواشی خسته نشد و تا آخرین لحظه عمر خود از خدمت به اسلام و نظام و مردم کوتاهی نکرد و در این راه هم به شهادت رسید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات