۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۴۰۲۲۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

آزادگان، قشر مهم و تأثیرگذار دفاع مقدس هستند

آزادگان، قشر مهم و تأثیرگذار دفاع مقدس هستند
اصفهان- حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه آزادگان ارزشمندترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: آزادگان قشر مهم و تاثیرگذاری از دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی صبح امروز با تقدیر و تجلیل از حاج حسین عارف آزاده و جانباز و ایثارگر شاخص شهرستان کاشان با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران گفت: آزادگان قشر مهمی و تاثیرگذاری از دفاع مقدس هستند.

وی افزود: روحیه بالا و صبر و استقامت اسرای جنگ تحمیلی در مدت اسارت در زندان‌های رژیم بعث، نقش موثری برای پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی داشت.

حجت الاسلام بصیرتی با بیان اینکه شهدا، آزاد گان، جانباز و ایثارگر برای حفظ و تعالی نظام جمهوری اسلامی همه سرمایه خود را خالصانه نثار کردند، اظهار داشت: همه وظیفه داریم ارزش‌های انقلابی را در جامعه پاس بداریم.

به گفته وی آزادگان در سخت‌ترین شرایط اردوگاه‌های دشمن بعثی در زیر شکنجه‌های وحشیانه دشمنان مقاومت کردند و برای همیشه ماندگار شدند.

وی یادآور شد: بیست و ششم مردادماه فرصت مغتنمی برای یادآوری خاطرات استقامت و صبوری کسانی است که برای دفاع از دین و ناموس خود راهی جبهه‌های جنگ شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان ادامه داد: آزادگان ارزشمندترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات