۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۳۹۷۳۴
از سوی اداره تبلیغات اسلامی کاشان صورت گرفت؛

تجلیل از پرستار حامی فرهنگ عفاف و حجاب

تجلیل از پرستار حامی فرهنگ عفاف و حجاب
اصفهان – اداره تبلیغات اسلامی کاشان از پرستار حامی عفاف و حجاب که دختر بیمار ۹ ساله را برای رعایت حجاب مورد تشویق قرار داده بود، تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، اداره تبلیغات اسلامی کاشان از پرستار حامی عفاف و حجاب که دختر بیمار ۹ ساله را برای رعایت حجاب مورد تشویق قرار داده بود، تجلیل کرد.

در این مراسم که صبح امروز در اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار شد، حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان ضمن گرامیداشت یاد شهدای سلامت و تقدیر از زحمات کادر درمان و تلاش‌های پرستاران در دوران کرونا، گفت: امیرمومنان (ع) می‌فرماید، دل نوجوان مانند زمین خالی است که آنچه در آن کاشته شود می‌روید.

وی افزود: نسل جوان و نوجوان، آینده سازان این نظام هستند که در تهاجم عظیم فرهنگی دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی، باید برای آن‌ها برنامه جامع فرهنگی تربیتی تدوین کرد.

اواخر هفته گذشته در بیمارستان شهید بهشتی کاشان مادر دختر بیمار ۹ ساله‌ای از دخترخود می‌خواهد برای زدن سرم چادر از سرش بردارد تا راحت‌تر بتوانند سرم بزنند، اما دختر به دلیل حضور آقایان با وجود بیماری و تزریق سرم مخالفت می‌کند، هر چه اصرار می‌کنند نمی‌پذیرد چادر از سر خودش بردارد.

پس از این ماجرا تعدادی از دانشجویان پرستاری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان نیز در اقدامی خداپسندانه به دلیل تعصب ریحانه ۹ ساله به حجاب و عفاف فاطمی از ریحانه با هدایایی تجلیل و تکریم کردند.

لازم به ذکر است، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان نیز صبح امروز با دعوت از پرستار بیمارستان شهید به اداره تبلیغات اسلامی کاشان از وی به دلیل تجلیل از ریحانه ۹ ساله تقدیر و تجلیل کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات