۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۵۹۴۷۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

حامیان کاندیداها از هرگونه بداخلاقی و تهمت به یکدیگر پرهیز کنند

حامیان کاندیداها از هرگونه بداخلاقی و تهمت به یکدیگر پرهیز کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: کاندیدا‌های ریاست جمهوری از حامیان و طرفداران خود بخواهند از هرگونه بداخلاقی و تهمت به یکدیگر پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با اشاره به محتوای پیام حج رهبر معظم انقلاب گفت: امسال حج گزاران نه تنها در موسوم حج و بلکه در سراسر مواقف حج، حتی بعد از بازگشت به کشور‌های خود وظیفه دارند فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را در سراسر دنیا طنین انداز کنند.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، انتخابات آینده استمرار تشییع پیکر آیت الله رئیسی است.

وی با اشاره به اینکه میلیون نفر در شهر‌های مختلف پیکرسبک شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را تشییع کردند، ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب می‌فرماید، با حضور همگانی در انتخابات، تشییع پیکر آیت الله رئیسی را کامل کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر لزوم توجه به رهنمود‌های انتخاباتی رهبر معظم انقلاب از سوی به کاندید‌های ریاست جمهوری اظهار داشت: کاندیدا‌های ریاست جمهوری در انتخابات از بداخلاقی و لجن پراکنی پرهیز کنند.

وی ادامه داد: کاندیدایی که برای انتخابات ریاست جمهوری پا به عرصه انتخابات گذاشته اند از حامیان و طرفداران خود بخواهند از هرگونه بداخلاقی و تهمت به یکدیگر در انتخابات پرهیز کنند و مطیع و تابع دستورات قرآن باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه هر گونه توهین، تهمت، افترا، غیبت از سوی طرفداران و حامیان نامزد‌های انتخابات پذیرفتنی نیست، اظهار داشت: پیامبراکرم (ص) می‌فرماید، زبان خود را حفظ کنید، چرا که این زبان است که انسان را واژگون وارد جهنم می‌کند.

وی به نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد سفارش امیرمومنان(ع) در نامه ۵۳ به مالک اشتر را سرلوحه امور خود قرار دهند و خدا را در رابطه با طبقات پایین جامعه در نظر بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به لزوم توجه ملت ایران به برنامه‌های ۶ کاندیدای ریاست جمهوری تأکید کرد و افزود: شهید مطهری در کتاب تعلیم و تربیت می‌فرماید، ما وظیفه داریم فرزند خود را متفکر و با عقل غربالگر تربیت کنیم.

به گفته وی عقل غربالگر با دیدن پیشینه و مشاهده برنامه‌های کاندیدها، از بین علمکرد خوب، بسیار خوب و عالی، احسن و اصلح را انتخاب می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه برای انتخاب کاندیدای اصلح، عملکرد و تفکر نامزد‌ها را درقبال طبقه پایین و کم درآمد جامعه بررسی شود، یادآور شد: شهید آیت الله رئیسی با سفر به دورافتاده‌ترین نقاط و روستا‌های کشور به آنها رسیدگی می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به تحرکات اسرائیل برعلیه حزب الله اشاره کرد و گفت: بعد از شکست اسرائیل در غزه و نگرفتن نتیجه می‌خواهد به افکارعمومی دنیا القاء کند به دنبال دستاوردی بزرگ‌تر از پیروزی بر جهاد اسلامی و حماس یعنی شکست حزب الله است.

به گفته وی رژیم صهیونیستی اسرائیل نه تنها درغزه به دستاوردی نرسید، بلکه از ۱۲۰ اسیر اسرائیلی، ۴۰ اسیر توسط خود اسرائیل در بمباران‌ها کشته شدند و برای آزاد کردن چهار اسیر اسرائیلی ۶۰۰ نفر را به خاک و خون کشیدند تا صاحب نظران نه تنها آن را دستاورد ندانند بلکه آن عین توحش بدانند. 

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه در تحرکات جدید رژیم صهیونیستی اسرائیل برخی از فرماندهان حزب الله مورد هدف قرار گرفته است، افزود: با تدابیر حکیمانه سید حسن نصرالله، افسر عالی مقام اسرائیل اعتراف کرده عملیات سنگین حزب الله خواب از چشم آنها گرفته شده است.

به گفته وی نیرو‌های قهرمان حزب الله تنها در یکی از عملیات‌های خود ۱۵ پایگاه مهم اسرائیل اشغالگر را درهم کوبیده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه بایدن به اسرائیل پیام داده است در صورت باز شدن جبهه جدید، آمریکایی‌ها هیچ دخالتی نخواهند کرد، گفت: این پیام رئیس جمهور آمریکا حاکی از قدرت ولایت فقیه و بازوی ولایت فقیه، حزب الله و حماس است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات