۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۵۹۵۲۰
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان:

طرح‌های نیمه تمام دولت شهید رئیسی در بنیاد شهید باید تکمیل شود

طرح‌های نیمه تمام دولت شهید رئیسی در بنیاد شهید باید تکمیل شود
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان با اشاره به خدمات دولت شهید رئیسی در استان جمع بندی و گزارش عملکرد ارائه خواهد‌شد، گفت: طرح‌های نیمه تمام طی مدت باقی مانده باید تکمیل شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز در دیدار با استاندار و معاونین با حور  روسای بنیاد شهید شهرستان‌ها و موسسه‌های وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: کارکنان این مجموعه خط مقدم جبهه ایثار و شهادت هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به وجود کارهای نیمه تمام و برنامه های سه ساله دولت شهید رئیسی در استان افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی کارهای نیمه تمام در بحث ایثار و شهادت طی مدت باقی مانده باید تکمیل شوند.

 وی با بیان اینکه طی سه سال اخیر جشنواره ملی موسیقی مقاومت به میزبانی پنج کشور حوزه مقاومت و با حضور ۶۰۰ مهمان به مدت دو روز برگزار شد، بعد از ۱۰ تا ۱۲ سال برای اولین بار در این دولت بالای ۸0 نفر اعزام والدین شهدا به عتبات عالیات با هزینه بنیاد اعزام شد، خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره شهدای استان، برپایی موکب اربعین، مشاورین وزرا و ارتقای ۸۰ درصد تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران از دیگر اقدامات است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه باید کارنامه دولت شهید رئیسی را در این سه سال جمع بندی و ارائه دهیم، گفت: در بحث اشتغال نیز اقداماتی در راستای ارائه تسهیلات خوداشتغالی، برگزاری آزمون جذب فرزندان شهید و جانبازان ۷۰ درصد در دستگاه های اجرایی، برپایی کلاس های توانمند سازی  برنامه های فنی حرفه ای و شرکت های خصوصی انجام شده است.

 حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: از بین جامعه هدف نیز کسانی که در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، بنیاد شهید موظف است این اسامی را در اختیار بنیاد مسکن قرار دهد که در اولویت قرار گیرید.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات