۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۵۹۵۴۷
حجت‌الاسلام خان محمدی:

مساجد کشور نیاز به کار شبکه ای دارند

مساجد کشور نیاز به کار شبکه ای دارند
حجت‌الاسلام خان محمدی گفت: معتقدیم اگر قرار بر تحقق گام دوم انقلاب است، باید دوباره از قم و با سنگرهای مردمی که مسجد هست، این امر شکل گیرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام خان محمدی مسئول شبکه سازی مساجد منطقه دو قم در رابطه با شبکه سازی گسترده مساجد در استان قم گفت: مساجد محور و پایگاه های مردمی برای تحولات اجتماعی اند. قیام و مادر انقلاب از قم، بستر انقلاب با مردم قم بود که ایجاد جریانات در بستر مسجد شکل گرفت که امام راحل نیز فرمودند مسجد سنگر است.

وی افزود: معتقدیم اگر قرار است گام دوم انقلاب محقق شود باید دوباره از قم و با سنگرهای مردمی که مسجد هست این امر شکل بگیرد و مساجد هم نیاز به کار شبکه ای دارند و هم نیاز به کارهای جزیره ای و هم طبق محله خودش باید کار کند و هم یک موقعی کارهای شبکه ای و منسجم مثل جریانات انقلاب از آن اتفاقات باید الگو و الهام بگیریم و امروز همان اتفاق بیفتد.

حجت‌الاسلام خان محمدی در پایان گفت: جلسه ای که امشب ما خدمتگزارش بودیم همین نکته را دنبال می کرد که یک انس و الفت و انتقال تجربه و گفتمان درون زا بین مسجدی شکل بگیرد و مدل های موفقی که در همین بستر ها مساجد دارند کار می کنند با همه این موانعی که وجود دارد، کار می کنند و موفق بودند از این ها الگو و الهام بگیریم مساجد به هم دست بدهند و ائمه جماعت به هم دست داده و بتوانیم دوباره قم که قلب تپنده انقلاب اسلامی است را برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی آماده کنیم.

ارسال نظرات