۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۷۵۹۵۸۰

تأکید نماینده ولی فقیه فارس بر انتخاب رئیس جمهوری پایبند به برنامه هفتم توسعه

تأکید نماینده ولی فقیه فارس بر انتخاب رئیس جمهوری پایبند به برنامه هفتم توسعه
حجت الاسلام والمسلمین دژکام گفت: حادثه ناگواری که برای شهدای خدمت بوجود آمد چالش بزرگی برای نظام اسلامی بود اما با تدبیر نائب بر حق امام زمان(عج) حضرت امام خامنه ای(مد طله العالی) آب از آب تکان نخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه فارس در جسله شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: مطالبی که در سند توسعه فرهنگی وجود دارد در برنامه هفتم توسعه نیز آمده است همین است که بر انتخاب رئیس جمهوری پایبند به اجرای این برنامه که بر اساس سیاست های کلی نظام تدوین شده است تاکید کرده ایم.

وی در ادامه افزود: در دنیای امروز مسئله اصلی این است که حکمرانی باید چگونه باشد، با شکست کمونیسم و مارکسیسم تصور میشد که آخرین و بهترین راه حل لیبرال دموکراسی است امام صدای شکست این تفکر نیز به گوش می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با اشاره به عید سعید غدیر گفت: در ایام عیدالله الاکبر باید پیام پیامبر اکرم(ص) را به دنیا رساند چراکه پیام غدیر، پیام رسول‌الله(ص) است و از فرصت ایجاد شده باید استفاده نمود.

امام جمعه شیراز اظهار داشت: تحولات دنیا و ایران آخرالزمانی جلوه می کند می‌کند و یک وضعیت عادی و معمولی نیست شما دیدید که حادثه ناگواری که برای شهدای خدمت به وجود آمد چالش بزرگی برای نظام اسلامی بود اما با تدبیر نائب بر حق امام زمان(عج) امام خامنه ای(مدظله العالی) آب از آب تکان نخورد.

ارسال نظرات