۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۷۵۹۵۸۹
با حضور آیت الله فاضل لنکرانی؛

همایش ملی «تربیت در تراز مهدویت» در دامغان برگزار شد

همایش ملی «تربیت در تراز مهدویت» در دامغان برگزار شد
همایش ملی "تربیت در تراز مهدویت" با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و عموم شهروندان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، همایش ملی "تربیت در تراز مهدویت" با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و عموم شهروندان به میزبانی سالن پیامبر اعظم(ص) مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه دامغان برگزار شد.
 
آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، از اساتید برجسته حوزه علمیه قم به عنوان سخنران ویژه این همایش در سخنانی با بیان جایگاه شهرستان دامغان در پرورش عالمان بلندهمت و دیانت مردمان آن از دیرباز، یکی از مهم‌ترین مبانی تربیت در تراز مهدویت را تحکیم عقیده به امامت در خود، خانواده و نسل پرورش دهنده برشمرد.
 
استاد برجسته حوزه علمیه قم، معیار حرکت بر مدار حق را گفتن حق و رفتار بر اساس حق یاد کرده و جامعه بر محور حقانیت را جامعه‌ای برشمرد که همه اعضای آن از اعم از مسئولین و مردم بر همین محور حرکت نمایند.
 
همایش ملی "تربیت در تراز مهدویت" به همت مدرسه علمیه تخصصی خواهران فاطمیه دامغان و دانشگاه دامغان با همکاری تعدادی دیگر از مراکز علمی و فرهنگی کشور با هدف پرورش نسل صالح و  تربیت جامعه مهدوی در محورهای اصول کلی تربیت در تراز مهدویت، جامعه و تربیت در تراز مهدویت، خانواده و تربیت در تراز مهدویت، حکومت،سیاست و تربیت در تراز مهدویت، فرصت و چالش‌های تربیت در تراز مهدویت با ارائه تعدادی از مقالات علمی پژوهشی برتر و سخنرانی‌های تخصصی برگزار شد.
 
در پایان این مراسم نیز از پوستر گرامیداشت این همایش ملی توسط مهمانان ویژه این آیین، رونمایی صورت پذیرفت.
ارسال نظرات