۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۵۹۶۲۴
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان:

رأی آگاهانه و انتخاب کاندیدای ولایتمدار قلب دشمن را متلاشی خواهد کرد

رأی آگاهانه و انتخاب کاندیدای ولایتمدار قلب دشمن را متلاشی خواهد کرد
اصفهان- صباغی گفت: رای آگاهانه و انتخاب کاندیدای ولایتمدار و مردمی قلب دشمن را متلاشی خواهد کرد.

محمد مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک عید سعید قربان، گفت: نباید نسبت به سرنوشت انقلاب اسلامی بی تفاوت بود و با حضور خود در انتخابات دین خود را نسبت به شهدا، امام راحل، رهبری و نظام اسلامی ادا کنیم.

وی با اشاره به این فرمایش آیت الله جوادی آملی مبنی بر اینکه عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای برابر با سیلی خوردن حاکمیت دینی است، گفت: عدم حضور در پای صندوق‌های رای نه تنها مشکلات جامعه را حل نخواهد کرد بلکه سیلی محکمی از دشمن خواهیم خورد.

صباغی میدان امروز را صحنه انتخابات و حضور مردم در انتخابات دانست و گفت: این میدان انتخابات است که به دیپلماسی قدرت حرف زدن و چانه زنی می‌دهد.

به گفته وی انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید وارد دهه چهارم عمر خود شده است نباید با سیاه نمایی برخی سبب کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با تأکید براینکه نباید به دشمن اجازه داد مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کند، افزود: عدم انگیزه مردم برای حضور در انتخابات از اهداف دشمن در انتخابات است.

وی به حضور همگانی در انتخابات پیش رو تأکید کرد و افزود: حضور و مشارکت همگانی مردم در انتخابات سبب اقتدار ملی و عزت نظام و کشور درجهان و مأیوس شدن دشمن است.

صباغی گفت: هرکس هر اعتراضی نسبت به وضعیت موجود کشور دارد می‌تواند از طریق انتخابات و حضور در پای صندوق رای و عدم رای به مسببان اصلی مشکلات کشور و انتخاب کاندیدایی که توان حل مشکلات را دارد اعتراض خود را نشان دهند.

وی با اشاره به شکست دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات، گفت: اگر دشمن نتواند حضور مردم را در انتخابات را کمرنگ کند برای انتخاب کاندیدای مورد نظر خود به دروغ پردازی، اغوای رسانه ای، پول پاشی، خرید رای، فریب و امیدسازی دروغین، تخریب کاندیدا‌های مورد اعتماد مردم و رقیب هراسی متوسل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو هر رای ما شلیک یک گلوله به طرف دشمن است و این حجم گلوله به طرف دشمن هر چقدر بیشتر باشد، دشمن بیشتر ناامید و زمین گیر خواهد شد، افزود: رای آگاهانه و انتخاب کاندیدای ولایتمدارمردمی و با مردم و درامتداد ولایت، قلب دشمن را متلاشی خواهد کرد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات