۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۵۹۶۴۲
عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم در گفت‌وگو با رسا تشریح کرد؛

پشت پرده و اهداف تخریب علیه برخی نامزدهای جریان انقلاب

پشت پرده و اهداف تخریب علیه برخی نامزدهای جریان انقلاب
حجت‌الاسلام غفاری‌فر با اشاره به پشت پرده های تخریب برخی از نامزدهای انقلابی ریاست جمهوری، هدف این افراد را ایجاد ناامیدی و فضای تیره و تار عنوان کرد.

حجت‌الاسلام حسن غفاری‌فر عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با انتقاد از تخریب ها و توهین ها علیه نامزدهای انتخاباتی از سوی برخی مدعیان انقلابی گری و عدالت خواهی، به بررسی به پشت و پرده ها و اهداف این تخریب ها پرداخت و اظهار داشت: این گروه، ابتدا از اول انتخابات 1400 خود را نشان دادند و نسبت به شهید جمهور و برخی از مسئولان کشوری با ادبیات تندی صحبت می کردند.

وی افزود: با وجود این که کاندیدای مورد حمایت آنان کنار کشید؛ اما این افراد همان مسیر تخریبی خود را ادامه دادند و بعد از این که شهید آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری رسید و مردم این شهید را پسندیده و به ایشان رای دادند، وقتی دیدند که دیگر با مردم نمی توانند روبه رو شوند، سنگ اندازی ها را شروع کردند که اولین این سنگ اندازی ها در قضیه واکسن کرونا بود.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) بیان داشت: این افراد که به بهانه های طب سنتی مقابل واکسن ایستادند و با وجود این که رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین مرحله واکسن را تزریق کردند؛ اما این افراد از رو نرفته و شروع به شایعه پراکنی و شایعه سازی کردند که واکسن کرونا، افراد را عقیم می کند، چند میلیون نفر را خواهد کشت و از این گونه حرف ها به پیش آوردند؛ اما دیدند که جامعه به این حرف ها بها نمی دهد و روحانیون و علما و مردم با تشکیل صف های طولانی برای تزریق واکسن حضور پیدا کردند.

وی افزود: این افراد بعد از این مرحله شروع به راه اندازی تظاهرات و اردوکشی خیابانی کرده و در کوچه پس کوچه های قم تجمع کردند که از جمله این تجمعات، جمع شدن روبه روی دفتر جامعه مدرسین حوزه بود. آنان بعد از این که در این مرحله نیز جواب نگرفتند به تهران رفته و تقریبا به مدت سه شبانه روز جلوی نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند که البته در میان این افراد، انسان های مومن و شریفی که پشت صحنه این افراد را نمی دانستند نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام غفاری‌فر با اشاره به این که در این فاصله، روشنگری های خوبی رقم خورد و اقدامات تبیینی مختلفی از سوی برخی از افراد و ارگان ها صورت گرفت اظهار داشت: هرچند این روشنگری ها موثر واقع شد اما این افراد دوباره بهانه دفاع از حجاب را عَلَم کردند تا این که فضاحت درگیری آنان در تهران و کوبیدن سر خود به کلاهخود یکی از نیروهای انتظامی شکل گرفت؛ چراکه این افراد، فیلم کامل این لحظه را انتشار ندادند و فیلم تقطیع شده را در فضای مجازی انتشار دادند تا این که فیلم کامل آن بیرون آمد و مفتضح شدند.

وی افزود: در نهایت باید گفت که این افراد در این زمینه نیز در راستای تخریب دولت، چیزی به دست نیاوردند و شروع کردند در شبکه اجتماعی به صورت مکرر و مداوم به تضعیف نظام و دولت اسلامی تا جایی که فضای کشور را فضای سیاه و تیره و تار جلوه می دادند و اوج فضاحت و بی اخلاقی این افراد در سفر دوم رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی رقم خورد.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) اضافه کرد: رئیس جمهور شهید در این سفر با مراجع تقلید و طلاب و فضلای حوزه و مردم دیدار کرد و در این سفر اقدامات بسیار خوبی از سوی دولت انجام شد؛ اما این گروه، سریعا تحت عنوان سفر بی حاصل و با این گونه جملات، بیانیه علیه رئیس جمهور دادند.

وی ابراز کرد: به نظر من این افراد از لحاظ فکری، پیرو خط فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی نیستند؛ بلکه پیرو تفکر صهیونسیت ها و بی بی سی هستند و از لحاظ تشکیلاتی باید نیروهای امنیتی ارائه نظر کنند. این گروه بر هر هدفی باشند، هدفشان تخریب نیروهای انقلابی است و در این راستا گام بر می‌دارند و انقلابی ها را سیبل هدف خود قرار داده و رفته رفته تبدیل به فرقه شده اند.

حجت‌الاسلام غفاری‌فر افزود: این ها در عرصه انتخابات دو هدف را تعقیب می کنند که یکی از آن اهداف، ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم بود و این ها فضای قم را تیره و تار نشان می دادند که به همین خاطر بود که میزان مشارکت در سال ۱۴۰۰ برخلاف همیشه پایین آمد.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) اضافه کرد: این گروه در اصل بر تخریب اخلاق تمرکز دارند و کاملا فکر آنان فکری متصل به فکر احمدی نژاد و آشنا بوده و برای همه کاندیداهای ریاست جمهوری سناریوهای مختلفی دارند.

ارسال نظرات