۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۷۶۰۲۹۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

مشارکت بالا در انتخابات ملت ایران را به ایران قوی نزدیک می‌کند

مشارکت بالا در انتخابات ملت ایران را به ایران قوی نزدیک می‌کند
سردار سلیمانی بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مشارکت بالا در انتخابات ملت ایران را به ایران قوی نزدیک می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار غلامرضا سلیمانی در همایش بزرگ جهاد تبیین که در دهکده مقاومت سپاه لرستان برگزار شد، گفت: انتخابات و مشارکت بالا مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مشارکت در انتخابات حلال مشکلات ملت خواهد بود، افزود: مشارکت بالا دستاوردهای بین المللی برای کشور دارد و ملت ایران را چند پله به ایران قوی نزدیک می‌کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور هرچه پشتوانه بالاتری داشته باشد ظرفیت حل مشکلات را در مجامع بین‌المللی خواهد داشت ومشارکت بالا در انتخابات به رئیس‌جمهور منتخب انرژی بیشتری برای خدمتگزاری می‌بخشد و باید قشر خاکستری را برای شرکت در این رویداد ترغیب کنیم.

سردار سلیمانی به برکات مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: با این مشارکت سبب می شود سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی با انتخابات پرشور تقویت و نقش بین‌المللی ایران افزایش می‌یابد و ظرفیت‌های اقتصادی در مسیر خلق ثروت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با مشارکت حداکثری در انتخابات دولت با اعتماد بیشتری برای مردم نقش‌آفرینی می‌کند و باید خود را پاسخگوتر ببیند، گفت: همایش بزرگ جهاد تبیین در این راستا برگزار شده است تا بتوانیم در دعوت مردم به مشارکت حداکثری نقش آفرینی کنیم.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه عشایر کشور به ویژه زاگرس نشینان و لرستان کارنامه درخشانی را به خود اختصاص داده اند، گفت: عشایر همواره یک نیروی مجاهد بوده اند تا پرچم حکومت علوی در این کشور به اهتزاز درآید که ده‌ها هزار نفر در این مسیر تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی یادآور شد: بسیاری از دلاوران دوران دفاع مقدس از میان عشایر برخاستند از طرفی در برخی از استان ها که نیروهای نظامی کمتری داشتند عشایر در مرزها مقابل متجاوزان جنوب و غرب کشور، ایستادند، مقاومت کردند و به شهادت رسیدند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات