۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۶۰۳۳۸
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان تأکید کرد؛

ضرورت توجه ویژه آموزش و پرورش به مسئله عفاف و حجاب

ضرورت توجه ویژه آموزش و پرورش به مسئله عفاف و حجاب
حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به جایگاه، اهمیت و نقش عفاف و حجاب در جامعه گفت: عفاف و حجاب یک ارزش است و در آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تعلیم و تربیت اثرگذار باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا در جلسه با نمایندگان امور بانوان ادارات آموزش و پرورش نواحی ۲۴ گانه استان لرستان، اظهارداشت: بی حجابی و بی بندو باری از مصادیق منکر است و برای کاهش منکرات و گسترش معروفات باید ابتدا متوجه این فریضتین الهی باشیم و به آن اهمیت دهیم.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به مساله عفاف و حجاب در جامعه ادامه داد: مساله عفاف و حجاب قبل از اسلام نیز مورد توجه بوده است، در زمان اسلام مساله عفاف و حجاب به اوج خود می رسد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به وظایف ستاد نسبت به عفاف و حجاب عنوان کرد: شاخص های عفاف و حجاب هر ساله به ادارات ابلاغ می شود و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.   

حجت الاسلام مهدوی نیا تاکید کرد: در آموزش و پرورش باید نسبت به مساله عفاف و حجاب توجه ویژه ای صورت بگیرد و همه نسبت به ترویج ارزش ها بین نسل نو به رسالت خود عمل کنیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات