۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۶۰۳۷۲
عضو فقهای شورای نگهبان:

فردی را باید انتخاب کرد که دلداده دین باشد

فردی را باید انتخاب کرد که دلداده دین باشد
آیت الله خاتمی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات برای انتخاب فرد اصلح گفت: فردی را باید انتخاب کرد که دلداده دین باشد چراکه انقلاب اسلامی برای دین و جواب «آری» به اسلام آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، آیت الله سیداحمد خاتمی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلم شهید جمهور و هیات همراهش در مصلی الغدیر خرم‌آباد، با اشاره به اینکه تشییع باشکوه شهیدان خدمت از نوادر تاریخ انقلاب اسلامی بود و همگان در سوگ آنان گریستند، گفت: دوران طلایی انقلاب در زمان شهید آیت‌الله رئیسی رقم خورد و دستاوردهای دولت وی در اذهان عموم ماندگار است.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه راه شهیدان خدمت ادامه دارد، افزود: حضور در انتخابات ریاست جمهوری میثاق دوباره با انقلاب و تکمیل حماسه تشییع شهیدان خدمت است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب یک سال التماس کردند، مردم پای صندوق رای نباشند اما چشم دشمن کور شد و در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۱ درصد شرکت کردند و ضد انقلاب باورشان نمی‌شد، گفت: اکنون هم نگرانی در خصوص حضور نداریم اما مردم باید در انتخاب فرد اصلح دقت کنند، اصلح را باید از طرفداران و افراد حاضر در ستادهای انتخاباتی آنها شناخت.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه فردی را باید انتخاب کرد که دلداده دین باشد چراکه انقلاب اسلامی برای دین و جواب «آری» به اسلام آمد، گفت: امیدواریم با انتخاب اصلح سرنوشت خوبی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم ادامه داد: شهید رئیسی ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را تسویه کرد و طرح آبرسانی و بازگشت اقتدار نظام از دستاوردهای دولت شهید رئیسی بود، دولت شهید رئیسی روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت صادر کرد و پولش را گرفت و ۴۰۰ میلیون دز واکسن از چین نیز وارد شد.

آیت الله خاتمی اظهارداشت: 9کشور جهان برای شهادت وی اعلام عزای عمومی کردند و هنوز هم برخی معتقدند منزوی شده‌ایم چون نمی‌خواهند ببینند که نظام مقتدر شده است

وی در پایان بیان کرد: اکنون مردم پای صندوق های رای خواهند رفت و باری دیگر با حضور و مشارکت بالای خود اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات