۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۶۰۴۹۶
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشان:

روز انتخابات یوم الله ملت ایران است

روز انتخابات یوم الله ملت ایران است
اصفهان- محمدی فشارکی با اشاره به اینکه روز انتخابات برای ملت ایران یوم الله است، گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی در همه عرصه‌ها وابسته به حضور مردم در صحنه‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علیرضا محمدی فشارکی پیش از ظهر امروز در شعبه اخذ رأی واقع در مسجد صفاری کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: روز انتخابات یوم الله ملت قهرمان ایران است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات روز انتخابات یوم الله ملت قهرمان ایران است، افزود: عزت و سربلندی ایران اسلامی در همه عرصه‌ها وابسته به حضور مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان ابراز امیدواری کرد، امروز که روز چهاردهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری است حضور باشکوه مردم بتواند سبب اقتدار و هیمنه و عزت ایران اسلامی شود.

محمدی فشارکی با اشاره به اینکه در شهرستان کاشان با ۲۶۲ شعبه اخذ رای از ابتدای صبح امروز رسما رای گیری را آغاز کرده است، اظهار داشت: حضور مردم در ساعت اولیه رای گیری پرشور و پر رنگ است.

وی ابراز امیدواری کرد این روند همچنان ادامه داشته باشد و ملت ایران به تاسی رهبر معظم انقلاب در همان ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و رای خود را به صندوق بریزند.

به گفته وی علی رغم برگزاری انتخابات زودهنگام تمام فرایند انتخابات در این دوره بر اساس ضابطه و تقویم وزارت کشور در زمان مشخص شده به خوبی و با کیفیت انجام شده است و تعامل بین اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات برقرار است.

محمدی فشارکی ادامه داد: جلسات منظم اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت مصوبات خوبی را به همراه داشته است که تمام مصوبات هیات اجرایی، اجرا شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشان به مردم توصیه کرد امروز در یک آزمون بزرگ قرار گرفته ایم برای همین اولیبن فرصت امروز برای رای دادن اقدام کنند تا نتیجه کارمان چیزی باشد که به خیر و صلاح ملت ایران است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات