۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۷۶۰۶۳۶
طحان‌نظیف:

نتیجه بررسی صحت انتخابات به زودی اعلام می‌شود

نتیجه بررسی صحت انتخابات به زودی اعلام می‌شود
سخنگوی شورای نگهبان از اعلام نتایج بررسی صحت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در اسرع‌ وقت خبر داد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگویی با اخبار 14 سیما، در پاسخ به این پرسش که روند بررسی صحت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چگونه است و در صورت شکایت احتمالی، افراد چگونه می‌توانند شکایت خود را ثبت کنند؟ اظهار کرد: همان‌طور که اشاره کردید، نتایج بررسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری توسط وزارت کشور اعلام شد و کار ستاد نظارت بر انتخابات همچنان ادامه دارد.
 
وی افزود: چه نامزدها و چه مردم و همه کسانی که به نحوی ممکن است شکایتی در خصوص فرایند برگزاری انتخابات داشته باشند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه «مردم ناظر» و به‌صورت حضوری در دبیرخانه شورای نگهبان شکایت خود را برای ما ارسال کنند.
 
سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: امیدواریم که در اسرع وقت با بررسی موارد و شکایت‌هایی که دریافت می‌کنیم، بتوانیم صحت انتخابات را مورد بررسی قرار دهیم.طحان‌نظیف تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه انتخابات به مرحله دوم کشیده شده، امیدواریم با بررسی موارد بتوانیم دراسرع‌وقت درباره صحت مرحله اول انتخابات نیز اظهارنظر داشته باشیم.
 
سخنگوی شورای نگهبان در پایان خاطرنشان کرد: در روز انتخابات هم موارد جزئی به همکاران ما ارسال شده بود که همکاران ما این موارد را در کارگروه‌های شش‌گانه بررسی و تا حصول نتیجه پیگیری کردند.
ارسال نظرات