۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
کد خبر: ۷۶۰۶۴۵
عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین:

نیروهای انقلاب، اختلاف سلایق را کنار گذاشته و همدل شوند

نیروهای انقلاب، اختلاف سلایق را کنار گذاشته و همدل شوند
حجت الاسلام والمسلمین مقامی با اشاره به ضرورت پیروزی کاندیدای اصلح و انقلابی در کشور، بر لزوم همدلی و اتحاد نیروهای انقلاب تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید مقامی عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین و استاد درس خارج حوزه علمیه قم در پیامی با اشاره به ضرورت پیروزی کاندیدای اصلح و انقلابی در کشور، بر لزوم همدلی و اتحاد نیروهای انقلاب تاکید کرد.
 
متن کامل پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
محضر مبارک ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی
 
اکنون که انتخابات به دور دوم کشیده شد همه مکلفیم با تمام توان تلاش کنیم برای پیروزی کاندیدای اصلح و انقلابی تا خدای ناکرده باز هم طیف غربگرا و سازشکار بر مقدرات ایران اسلامی مسلط نشود.
 
لذا ضروری و لازم است که نیروهای انقلاب، اختلاف سلایق را کنار بگذارند و گفتمان مستحکم و عزت بخش جناب دکتر جلیلی را بر سر دست گرفته و آرای مومنین را به سمت رأی خداپسندانه هدایت کنند.
 
در همین راستا:
۱_ از جناب آقای دکتر قالیباف تقاضا دارم تا به ستادهای استانی خود دستورات لازم را برای حمایت و الحاق به ستادهای دکتر جلیلی صادر فرمایند.
 
۲- خاضعانه از همه حامیان گرامی دکتر قالیباف درخواست دارم که با طیب خاطر و اقتدار کامل به جناب جلیلی رای دهند و حتی یک رأی را از ایشان نیز دریغ ننمایند.
 
۳- از کلیه آحاد جبهه انقلاب استدعا دارم با روشهای تبلیغی صحیح و دلسوزانه تا می‌توانند رأی های بخش خاموش و بی تفاوت را احیاء نموده و به پای صندوق ها بیاورند.
 
۴- رجای واثق دارم که هنرمندان و اندیشمندان انقلابی می‌توانند بخش قابل توجهی از آرای طیف مقابل را تبصیر و به اردوگاه انقلابیون جذب نمایند.
 
همگان باید بیاد داشته باشیم که شهدای خدمت به قیمت جانشان توانستند عزت و عظمت جمهوری اسلامی را به رخ صهیونیسم بین الملل کشیده و کارد را به استخوان اسراییل پلید برسانند. ما نیز با رأی به کاندیدای اصلح و نخبه انقلاب، کاری کنیم که کار اسراییل لعین به پایان برسد.
 
ان شاءالله 
 
عبدالمجید مقامی 
استاد خارج فقه حوزه علمیه قم
۱۴۰۳/۴/۹
ارسال نظرات