۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۷۶۰۹۶۹
در وبینار مدرسه غدیریه شیراز مطرح شد؛

تاکید بر حضور مبلغان برای بیان اهمیت حضور مردم در انتخابات

تاکید بر حضور مبلغان برای بیان اهمیت حضور مردم در انتخابات
به همت مدرسه علمیه خواهران غدیریه شیراز وبینار بصیرتی با موضوع «مشارکت، انتخاب اصلح» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، به همت مدرسه علمیه خواهران غدیریه شیراز وبینار بصیرتی با موضوع «مشارکت، انتخاب اصلح» برگزار گردید. 

زهرا نعمتی مدیر مدرسه علمیه خواهران غدیریه در این نشست گفت: اگر در دوره های قبل شرکت در انتخابات واجب بود، هم اکنون  شرکت در انتخابات وانتخاب اصلح  اوجب واجبات است.

وی افزود: چند سال قبل که مقام‌ معظم رهبری در مورد جهاد تبیین بیاناتی فرمودند، هیچ‌گاه فکر نمی‌کردیم روزی این‌مسئولیت به عهده تک تک افراد جامعه قرار بگیرد و ما باید این مسؤلیت را به نحو احسن انجام دهیم و در آن کوتاهی نکنیم.

نعمتی ابراز کرد: اگر انتخابات به دور دوم کشیده نمی‌شد متوجه جایگاهمان در این نظام نمی‌شدیم و ضرورت جهاد تبیین در جای جای این مرز و بوم را درک نمی‌کردیم، تبیین موقعيت کنونی به صورت واضح و شفاف، آگاهی دادن و بصیرت بخشیدن به تک تک افراد مصداق بارز این عبارت است و انتخابات این دوره انتخاب یک فرد خاص نیست.

وی یادآور شد: عشق به سید علی ولی امر مسلمین  است که در دل و جان می جوشد و امروز کار زار جهاد هست، همه باید مرد میدان شویم همانند حاج قاسم سردار دلها، شاید خون شهید رئیسی ست که در حال جوشش هست تا ما را نیز با خود همراه کند شاید روز شهادت و مراسم خداحافظی از شهید جمهور، از خدا خواسته ایم که در این راه بمانیم و سید آمین گوی دعاهایمان بوده است و باید تلاش کرد، شاید این لحظات همانند عاشورا دیگر تکرار نشود و خوشا به حال افرادی که از این فرصتها نهایت استفاده می برند.

ارسال نظرات