۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۷۶۱۴۲۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دولت جدید به اقتصاد مقاومتی پایبند باشد

دولت جدید به اقتصاد مقاومتی پایبند باشد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی ابراز امیدواری کرد دولت جدید به اقتصاد مقاومتی پایبند باشد، چرا که اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست بلکه یک اقتصاد درون زا و برون نگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شامگاه سه شنبه در جمع پیشکسوتان صنعت منطقه کاشان و اتاق بازرگانی، گفت: دین ادعا دارد می‌تواند هم مادیت و هم معنویت مردم و جامعه را اداره کند.

وی با اشاره به اینکه حضرت سلیمان بخشی از علم الکتاب، اما امیرمومنان(ع) تمامی علم الکتاب را در اختیار داشت، افزود: دین می‌توانست بزرگترین تمدن مادی و معنوی را برای ما به ارمغان بیاورد، اما ابلیس از همان روز نخست رحلت پیامبر اکرم (ص) مانع شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: حضرت زهرا (س) در خطبه فدک و در خطبه‌ای که بانوان مدینه به دیدن ایشان آمدند می‌فرمایند، اگر اجازه می‌دادند امیرمومنان(ع) حاکم شود، برکت از زمین و آسمان می‌بارید، اما نگذاشتند.

به گفته وی امروز امام خمینی(ره) بعد از ۱۴۰۰ سال با تشکیل حکومت دینی هم در پیدایش انقلاب و هم در ۴۶ سال گذشته بزرگترین توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است و اجازه نداده است جمهوری اسلامی در برابر دشمن تسلیم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: دشمن نمی خواهد جمهوری اسلامی ایران به عنوان داعیه دار حکومت دینی الگوی دیگر کشو‌های دنیا باشد.

وی با بیان اینکه صنعتگران با همت و تلاش خود بخشی از توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کردند و ثابت کردند اسلام و دین و جمهوری اسلامی ایران با توکل به خدا و تکیه بر «ما می‌توانیم» به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بزرگی برسد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: امام خمینی (ره) با اعتماد نفسی که به ملت ایران داد و پیشرفت‌های چشمگیری در هواپیمای جنگی، ناو، موشک، پهباد داشته است و در سال ۱۴۰۰ در دولت آیت رئیسی به اندازه ۱۲ سال قبل ماهواره علمی به فضا پرتاب کرده است.

به گفته وی ۶ هزار کارخانه نیمه تعطیل در دوره ریاست جمهوری آیت الله رئیسی به چرخه تولید بازگشت و تعداد زیادی از کارگران بار دیگر در بخش تولید فعال شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از شهید آیت الله رئیسی به عنوان یک رئیس جمهور عالم و جهادی و متعهد نام برد و افزود: رهبر معظم انقلاب در تعبیر از خود از دولت سیزدهم به عنوان یک دولت کار و امید نام برد.

وی ابراز امیدواری کرد: دولت جدید به اقتصاد مقاومتی پایبند باشد، چرا که اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست بلکه یک اقتصاد درون زا و برون نگر است.

نماینده ولی فقیه در کاشان سرمایه گذاری در صنعت را برای صاحبان صنایع یک حسنه و باقیات و صالحات جاریه دانست و ابراز داشت: اشتغال در تولید و دریافت حقوق کارگری از چرخه تولید که توسط سرمایه گذار ایجاد شده است یک حسنه است و سرمایه گذاری در صنعت با کار‌های دیگر قابل مقایسه نیست./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات