۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۷۶۲۰۱۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تقوا انسان را به اوج می رساند

تقوا انسان را به اوج می رساند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه تقوا انسان را بزرگ می‌کند و به اوج می‌رساند، تأکید کرد: از گناهان کبیره دوری کنید، مکروهات را از زندگی خود پاک کنید و اجازه ندهید حتی گناه در ذهن شما خطور کند

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در مراسم عزاداری هیات شاهزاده علی اصغر(ع) مهاجرین افغانستانی مقیم کاشان گفت: ما امروز در مقطع مهم و حساسی قرار داریم برای همین است که شیعیان ماموریت داریم تا جهان را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند به پیامبر ماموریت داده است تا دین اسلام بر دیگر ادیان پیروز کند، افزود: خداوند در این عالم یک جانشین اصلی دارد آن نیز پیامبر اکرم(ص) است و ۱۲۴ هزار پیامبر مقدمه‌ای برای آمدن پیامبر اکرم(ص) بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) می‌خواهد دین اسلام را جهانی کند تا همه متدین شوند، اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید، با جهانی شدن دین اسلام در جهان، خداوند بدون شرک عبادت می‌شود، اما در مقابل شیطان هم قسم خورده است همه را فریب خواهد داد.

وی به جنگ بین پیامبر اکرم(ص) و ابلیس اشاره کرد و با بیان اینکه تمام شیاطین انس و جن در تیم ابلیس و مقابل پیامبر هستند، گفت: امروز آمریکا در راس شیاطین انس است و اسرائیل نیز فرزند ناخلف آمریکا و انگلیس است تا با کمک هم اسلام را نابود کنند.

به گفته وی از ۷۶ سال قبل این غده سرطانی را در قلب کشور‌های اسلامی برای نابودی اسلام کاشته شد تا اسلام را برای همیشه محو و نابود کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امام باقر (ع) در حدیثی می‌فرماید، قبل از ظهور امام زمان، یک انقلاب زمینه ساز به پیروزی می‌رسد که من امام باقراگر آن انقلاب زمینه ساز درک می‌کردم خودم را برای امام زمان زنده نگه می‌داشتم تا به ایشان خدمت کنم.

به گفته وی از این حدیث اینگونه استنباط می‌شود که بین انقلاب زمینه ساز ظهور تا ظهور امام زمان(عج) فاصله زیادی باقی نمانده است که امام باقر(ع) می‌فرماید من برای انقلاب مصلح کل خودم زنده نگه می‌دارم تا به امام زمان کمک کنم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: ماموریت ملت ایران و نیرو‌های مقاومت زینبیون، فاطمیون، حشد الشعبی، حزب الله عراق، حزب الله لبنان، یمن، حماس و جهاد اسلامی این است که همه کمک می‌کنند تا حرم برای آمدن مصلح کل حفظ شود.

وی افزود: منتظران ظهور نباید برای امام زمان یک سرباز معمولی باشند، باید همت خود را بلند کنند و برای امام زمان سرلشکر باشند و خود را برای تحقق ظهور و آمدن مصلح کل آماده کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در دعای افتتاح می‌گوییم ما مشتاق آمدن دولت مهدوی هستیم تا اسلام را عزیز و منافقین را ذلیل کند و ما را در دولت مهدوی از کار گزاران دولت امام زمان قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: برای سرلشکر بودن امام زمان(عج) باید از نامه امیرمومنان(ع) به مالک اشتر استفاده کرد که می‌فرماید، تقوای خدا را رعایت و از حرام دوری کنید و چشم و زبان و گوش پاک نگه دارید.

وی با بیان اینکه تقوا انسان را بزرگ می‌کند و به اوج می‌رساند، تأکید کرد: از گناهان کبیره دوری کنید، مکروهات را از زندگی خود پاک کنید و اجازه ندهید حتی گناه در ذهن شما خطور کند و پاک دامن باشید و برای هر حرفی که می‌خواهید بزنید تفکر کنید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات