۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۶۲۱۷۸
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

اقتصاد کشور نباید دولتی باشد

اقتصاد کشور نباید دولتی باشد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت‌ باید هموارکننده مسیر توسعه اقتصادی باشد و موضوعات اجرایی را به دست بخش خصوصی بسپارند، گفت: اقتصاد کشور نباید دولتی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در دیدار اعضای شورای هم خانواده صمت آذربایجان شرقی با بیان اینکه انسان به عنوان خلیفه خدا وظیفه دارد با استفاده و بهره مندی از نعمات الهی برای زندگی بهتر و آباد تلاش کند تصریح کرد: انسان‌های اهل کار و عمل همیشه در حال پیشرفت هستند و علما و دانشمندان را نمونه‌ای از اینها به حساب می آیند.

امام جمعه تبریز تضعیف فرهنگ کار و تلاش را یکی اهداف دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد کشور دانست و ادامه داد: تحریم اقتصادی آخرین گزینه دشمنان بعد از گزینه‌های نظامی، ترور و ناامنی است. 

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل در ادامه با اشاره به موقعیت و اثرگذاری استان در مقوله‌های سیاسی و اقتصادی کشور، بیان کرد: امیدواریم با همدلی و تلاش مسئولان و مردم شاهد رونق روزافزون صنعت، معدن و تجارت در استان باشیم.

در این دیدار، همچنین اعضای شورای هم خانواده صمت آذربایجان شرقی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص توسعه این بخش در استان پرداختند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات