۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۶۲۶۷۳
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم تبیین منظومه فکری رهبر معظم انقلاب

لزوم تبیین منظومه فکری رهبر معظم انقلاب
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه شناخت منظومه فکری رهبر معظم انقلاب، اقتدا و تاسّی به ایشان است، گفت: برای این که مرحله اول فراگیر شود نیاز به تبلیغ بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در نشستی پیرامون منظومه فکری رهبر معظم انقلاب و کتب استاد شهید مطهری که در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد، با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) بر تقویت مبانی دینی با استفاده از آثار آیت الله شهید مطهری و آیت الله مصباح «طرح ولایت» و منظومه فکری رهبر معظم انقلاب تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله مصباح در کتاب اصول عقاید اسلامی چندین عامل را دلیل دین گریزی اعلام کرد، یکی از این عوامل را عملکرد ضعیف متدینین دانست و افزود: این نگرش که برخی نماد دین داری معرفی شوند، سوء رفتار و عملکرد بد آنها سبب دین گریزی می‌شوند، در حالی که ما دین را از افراد نمی‌گیریم، دین گوهری است که اصول و فروع دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم تبیین منظومه فکری رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و گفت: سند بالا دستی ملاک فعالیت برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است و بیانیه گام دوم در تمامی فعالیت‌ها فرهنگی و تبیینی باید به عنوان سند بالا دستی قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مطالعه آثار شهید مطهری را سفارش می‌کنند برای این است که منظومه فکری ایشان در واقع شناخت کامل اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مطالعه ۷۰ کتاب شهید مطهری به معنای دریافت یک دوره معارف دین است، گفت: رهبر معظم انقلاب همین ویژگی را برای آیت الله مصباح ذکر می‌کند و ایشان را مطهری زمان معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه شناخت منظومه فکری رهبر معظم انقلاب، اقتدا و تاسّی به ایشان است، گفت: برای این که مرحله اول فراگیر شود نیاز به تبلیغ بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: باید دید منظومه فکری رهبر معظم انقلاب کدامیک از توصیه‌های بیانیه را در بر می‌گیرد و روی آن تمرکز و فعالیت کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد از مدیران برتر و نمونه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشان تقدیر و تجلیل شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات