۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۶۲۶۸۰
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان:

«اردوبهشت» رویدادی تجربه‌آموز، هدفمند و خاطره‌آفرین است

«اردوبهشت» رویدادی تجربه‌آموز، هدفمند و خاطره‌آفرین است
اصفهان- رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان، اردو‌های جذّاب و مهیّج تابستانی «اردوبهشت» را رویدادی آموزشی، پرورشی و مهارت محور دانست و گفت: این اردوی هدفمند و نشاط آفرین همراه با کسب تجربه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عفت پدرام‌فر صبح امروز همزمان با پنجمین روز فعالیت اردو‌های جذّاب و مهیّج تابستانی «اردوبهشت» در اردوگاه تربیتی لقمان حکیم قمصر کاشان، گفت: اثر تربیتی اردو‌های فرهنگی، تفریحی آنچنان عمیق است که آثار آن تا سالیان متوالی در اذهان عمومی باقی می‌ماند.

وی افزود: بیان اینکه امیدوارم همه ما در امر تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان توفیق خدمت را داشته باشیم به بیان نکاتی پیرامون اهداف و نقش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در برگزاری «اردوبهشت» پرداخت.

به گفته وی اردو‌های جذّاب و مهیّج تابستانی «اردوبهشت» را رویدادی آموزشی، پرورشی و مهارت محور دانست و گفت: این اردوی هدفمند و نشاط آفرین همراه با کسب تجربه است.

اردو‌های یک روزه «اردوبــهــشــت» همراه با برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، مهارتی به صورت مجزا در دو بخش دختران و پسران تا ۱۹ مردادماه برگزار می‌شود.

پدرام فر با تقدیر از برگزار کنندگان این اردو، از همکاری مربیان که با عشق و علاقه با کودکان، نوجوانان و جوانان کانون‌ها و مراکز فرهنگی شهرستان کاشان در این اردو همراه هستند، قدردانی و با آنها به گفتگو نشست.

لازم به ذکر است، اردو‌های جذّاب و مهیّج تابستانی «اردوبهشت» با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، اتحادیه کانون‌های فرهنگی و گروه تبلیغی موعود برگزار می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات