۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۶۲۷۳۷

ایمان، تقوا، ایثار و خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های جهادگران بسیجی است

ایمان، تقوا، ایثار و خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های جهادگران بسیجی است
امام جمعه شاهرود گفت: ایمان، تقوا، ایثار و خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های جهادگران بسیجی است.

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی چهار در کانون بسیج شاهرود گفت: برخی فعالیت‌های جهادی رضایتمندی موقت و ظاهری برای مردم مناطق محروم ایجاد می‌کند، اما تلاش‌های جهادگران با اقدام‌های زیربنایی ماندگار می‌شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات جوانان، تولید، کشاورزی و روستاها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است، ابراز کرد: روحیه جهادی، اخلاص و دلسوزی از شاخصه‌های بارز بسیج سازندگی و یادگار ماندگار از امام راحل است.

امام جمعه شاهرود، با بیان اینکه بسیج شاکله اصلی سپاه پاسداران است، اظهار کرد: جهاد سازندگی در اوایل انقلاب تلاش فوق‌العاده‌ای در سطح گسترده و حوزه‌های مختلف داشت و امید را در مردم زنده نگه داشت.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: سپاه پاسداران ماموریت‌های مختلفی دارد و یکی از آن فعالیت‌ها، جهاد سازندگی در عرصه‌های مختلف از جمله تأمین آب، تولید، صنعت و رفع مشکلات روستاییان است.

وی با بیان اینکه کلمه جهاد دارای معانی مقدسی است، ابراز کرد: ایمان، تقوا، ایثار و خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های جهادگران بسیجی است.

امام جمعه شاهرود، با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: آن چه کشور را پیش می‌برد، جهاد است و جهادگر منتظر ساعت کار، بخش‌نامه و دستورالعمل نمی‌ماند، مطالبات مردم را احصاء و راه برون رفت از مشکل را به سرعت چاره اندیشی و اجرا می‌کند.

نقش تاثیرگذار جهادگران پس از پیروزی انقلاب بر کسی پوشیده نیست

ابوطالب جلالی فرماندار ویژه شاهرود هم در این آیین اظهار کرد: حضور و نقش تاثیرگذار جهادگران پس از پیروزی انقلاب در برنامه‌های نظام، تشکل‌های مردمی، مناسبت‌های ملی و مذهبی و رویدادهای مختلف بر کسی پوشیده نیست.

جلالی با بیان اینکه بسیج تشکیلات انقلابی، قانونی و مردمی است، یادآور شد: این نهاد طی سال‌های بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی همواره منشاء خیر بوده و امروزه فعالیت خود را بیشتر در عرصه عمرانی متمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی بسیج سازندگی با کمترین هزینه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مجموعه این فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف در قالب رفع نیازهای مردم با در نظر گرفتن قانون و برنامه و کمترین اعتبار محقق می‌شود.

تجلیل از جهادگران و گروه‌های جهادی برتر در این آیین با حضور مسئولان شهرستان شاهرود انجام شد.

ارسال نظرات