۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۷۶۲۸۸۲
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در گفت‌وگو با رسا:

اقدامات تروریستی خللی در حرکت جبهه مقاومت ایجاد نمی کند

اقدامات تروریستی خللی در حرکت جبهه مقاومت ایجاد نمی کند
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور اقدام اخیر رژیم صهیونیستی را ناشی از اشتباه محاسباتی استکبار جهانی دانست و تأکید کرد: اتفاقات این چنینی خللی در حرکت جبهه مقاومت ایجاد نمی کند و سبب استحکام بیشتر آن خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تسلیت شهادت فواد شکر و اسماعیل هنیه به همه آزادگان جهان و خصوصا مردم لبنان و فلسطین، اقدامات اخیر رژیم صهونیستی را ناشی از اشتباه محاسباتی دانست و افزود: استکبار جهانی بر اساس فهم ناقصشان از جریان مقاومت و تنزل دادن این جریان در حد مبارزات عادی و نهضت های کوچک، تصور می کنند اگر رهبران مقاومت را به شهادت برسانند، نهضت خاموش می شود؛ در این زمینه سخت در اشتباه هستند.

وی عامل اصلی جوشش نهضت اسلامی را خدای متعال عنوان کرد و گفت: خداوند دلها را متوجه حق می کند و اراده کرده که مستضعفین را وارث زمین کند و این اتفاق دیر یا زود محقق می شود و اقدامات مذبوحانه صهیونیست ها اثری نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با اشاره به آیه 144 سوره آل عمران و قضیه شایعه شهادت پیامبر در جنگ احد خاطرنشان کرد: با رفتن رهبران نهضت مبارزه ادامه خواهد داشت و به تعبیر قرآن حتی اگر پیامبر هم به شهادت برسد مردم نباید به گذشته برگردند.

وی تأکید کرد: مطمئن هستیم که استکبار جهانی روز به روز ناتوان تر می شوند؛ در طول سالهای اخیر و به خصوص بعد از طوفان الاقصی ما هزیمت کامل استکبار جهانی را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با اشاره به سوره قصص و داستان بنی اسرائیل و حضرت موسی اظهار داشت: فرعون در اوج قدرت بود و بنی اسرائیل در اوج ضعف؛ شرایط آنقدر وخیم بود که فرعون نوزادان و مردان را می کشت و زنان را به کنیزی می گرفت و بعد از این آرام آرام موفقیت های کوچکی به نفع حضرت موسی اتفاق می افتد که منجر به پیروزی نهایی می شود.

وی افزود: از نگاه قرآن این اتفاقات برای رشد امت است و به قول معروف به مو می رسد اما پاره نمی شود؛ نشر اتفاقی که برای حضرت موسی در کنار دریا افتاد و در آخرین لحظات که همه تصور می کردند کار تمام شده و به زودی توسط فرعون از بین می روند، قضه برعکس شد و فرعون نابود شد. امروز هم همینطور است و تا زمانی که مردم روحیه شهادت طلبی داشته باشند درها باز خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تأکید بر تقویت روحیه ایثار و شهادت در میان جبهه مقاومت گفت: شهید هنیه 60 نفر از اعضای خانواده اش را در جریان حملات وحشیانه صهونیست ها از دست می دهد اما تزلزلی در اراده اش رخ نمی دهد؛ این شهادت از الطاف خفیه خداوند بوده و موجب بیداری بیشتر مردم جهان و سرعت بخشیدن نابودی صهیونیست ها خواهد شد.

ارسال نظرات