۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۶۲۸۹۶
در گفت‌وگو با رسا مطرح شد؛

خاطره رئیس دفتر رهبر انقلاب از دیدار قبل از شهادت اسماعیل هنیه

خاطره رئیس دفتر رهبر انقلاب از دیدار قبل از شهادت اسماعیل هنیه
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به مشخص بودن شناسنامه یهود در قرآن که دشمن ترین نسبت به مسلمانان هستند با ذکر خاطره ای از چند ساعت قبل از شهادت شهید هنیه، فرج و یاری خدا را نزدیک دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سابقه رژیم صهونیستی در ترور و خونریزی، گفت: این رژیم از ابتدای تأسیس تا می توانسته خون مسلمانان را ریخته و امروز هم همینطور در کنار به شهادت رساندن کودکان و مردم غزه، باقی ماندگان را دچار گرسنگی و تشنگی شدید کرده و آنان را  اینگونه شکنجه می دهد.

وی افزود: واقعا این حادثه شهادت شهید اسماعیل هنیه در ایران ماهیت پلید این رژیم را بیش از پیش نشان داد. دشمنی شان با اسلام از زمان پیامبر سابقه دارد. قرآن هم می فرماید «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ...» یعنی بیشترین دشمنی را یهود با مسلمانان دارد. این شناسنامه یهودیان است. بنابر این غیر از این از آنها توقعی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با ابراز تأسف از رویکرد منافقانه امریکا در مدعی بودن نسبت به حقوق بشر و اهدای بمب به صهیونیست ها برای کشتار زنان و کودکان فلسطینی ابراز داشت: با وجود این سختی ها ولی مطمئن باشید پیروزی با مسلمانان است و من فکر می کنم ان شاءالله فرج نزدیک است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب به خاطره ای از دو سه ساعت قبل از شهادت اسماعلیل هنیه اشاره و خاطرنشان کرد: من در ضیافت رئیس جمهور با میهمنان خارجی حضور داشتم و تقریبا  2 -3 ساعت قبل از شهادتش بود که به ایشان گفتم این آیه 214 سوره بقره را بخوانید که اثرگذار است؛ «...مَسَّتْهُمُ الْبَأْسَاءُ وَالضَّرَّاءُ وَزُلْزِلُوا حَتَّى يَقُولَ الرَّسُولُ وَالَّذِينَ آمَنُوا مَعَهُ مَتَى نَصْرُ اللَّهِ أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ» یعنی کار به جایی رسید که پیامبر و مومنین می گفتند متی نصر الله؛ یاری خدا کی فرا می رسد؟ و خداوند فرمود نصرت و یاری خدا نزدیک است.

امیدوارم به زودی شاهد عمل به دستور رهبری مبنی بر محو اسرائیل باشیم

وی در پایان گفت: امیدوارم به زودی شاهد عمل به دستور رهبر معظم انقلاب یعنی خونخواهی و محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار باشیم.

ارسال نظرات