۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۶۳۰۱۸

ثبت نام بیش از ۱۴ هزار نفر از کاشان و آران و بیدگل در سامانه سماح

ثبت نام بیش از ۱۴ هزار نفر از کاشان و آران و بیدگل در سامانه سماح
اصفهان – رئیس اداره حج و زیارت کاشان از ثبت نام بیش از ۱۴ هزار نفر زائر اربعین حسینی در ۲۰ روز مانده به اربعین حسینی از دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در سامانه سماح خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حمیدرضا بهروز فر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: تا ۱۵ مرداد ماه بیش از ۱۴ هزار نفر از شهرستان کاشان و آران و بیدگل در سامانه سماح ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ثبت نام کننده در سامانه سماح ۶۵ درصد مرد و ۳۵ درصد خانم‌ هستند، افزود: از این تعداد ثبت نام کننده ۴۷ درصد بسته بیمه ۸۰ هزار تومانی، ۵ درصد بسته بیمه ۹۰ هزارتومانی و ۴۸ درصد بسته بیمه ۱۰۰ هزارتومانی را انتخاب کرده اند.

به گفته وی ۸۸ درصد زائران اربعین حسینی شهرستان کاشان و آران و بیدگل مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کردند، ۹ درصد سایر وسائل نقلیه مرز‌های خسروی و چذابه و شلمچه را انتخاب کردند و ۳ درصد هم مرز هوایی را برای خروج از کشور انتخاب کردند.

رئیس اداره حج و زیارت شهرستان کاشان یادآور شد: ثبت نتام کنندگان در سامانه سماح دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل ۳۲ درصد وسیله نقلیه شخصی، ۶۳ درصد اتوبوس و ۵ درصد نیز هواپیما و قطار را انتخاب کردند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات