۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۷۶۳۲۷۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی قطعی و شدید خواهد بود

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی قطعی و شدید خواهد بود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه پاسخ به اسرائیل غاصب قطعی و شدید خواهد بود، گفت: شناسایی گلوگاه‌ها یکی از دلائل تاخیر پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، با اشاره به جدایی بحرین از خاک ایران در ۲۳ مرداد ۱۳۵۰ گفت: رژیم ستم شاهی با دسیسه انگلیس استان چهاردهم را از ایران جدا کرد و ۲۴ مرداد یک روز بعد از جدا شدن استان چهاردهم از ایران محمدرضا پهلوی استقلال بحرین را تبریک گفت.

وی افزود: آنهایی که امروز رضا شاه و محمدرضا شاه پهلوی را تطهیر می‌کنند باید بدانند که خاندان پهلوای استان چهاردهم ایران را از خاک کشور جدا کرد و این در حالی است که رزمندگان اسلام با تبعیت از ولی فقیه با حضور در جبهه‌های نبرد حق بر علیه باطل اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران در اشغال دشمن باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب در ارتباط به جزائر سه گانه که دست راست خودم را دادم و دست چپ خودم را هم بدهم اجازه نمی‌دهم یک وجب از خاک ایران جدا شود گفت: دشمنان ایران اسلامی جرات ندارد به ایران اسلامی ایران چشم طمع داشته باشد.

وی با اشاره به سالروز رحلت سلمان فارسی گفت: یکی از ویژگی‌های سلمان فارسی این بود که قبل از اینکه امیرمومنان(ع) درخواستی از او داشته باشد، درخواست امیرمومنان(ع) انجام داده بود و مصلحت امیرمومنان(ع) مقدم بر مصحلت خود می‌دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به اشاره به تقابل بین جبهه حق و باطل در جهان امروز، از آمریکا و اروپا به عنوان شریک جرم جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه نام برد و اظهار داشت: بایدن و رقیب او برای پیروزی در انتخابات آمریکا با اعزام ناوگان خود به منطقه به دنبال کسب امتیاز از میدان غزه هستند.

وی افزود: وقاحت آروپا و آمریکا به جایی رسیده که اروپا حتی لفظی ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم نکرد و در جلسه اضطراری شورای امنیت نیز فرانسه و انگلیس مثل همیشه از اسرائیل حمایت و پشتیبانی کردند.

به گفته وی آمریکا نیز برای حفظ رژیم جعلی اسرائیل با تشکیل مثلت ائتلاف عبری، عربی و غربی و تشدید تلاش دیپلماتیک و اعزام وزیر خارجه اردن به ایران به دنبال منصرف کردن جمهوری اسلامی ایران از پاسخ به اسرائیل است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه آمریکا در تلاش‌های دیپلماتیک خود پزشکیان رئیس جمهوری ایران را محک زده است، گفت: آمریکا که در تلاش‌های دیپلماتیک خود با موضع محکم رئیس جمهوری ایران روبرو شد در مرحله بعد آتش بس ۲۵ مرداد اعلام کرد تا با فرار به جلو، غزه و جبهه مقاومت را مانع آتش بس اعلام کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین انتخاب یحیی سنوار را محکم‌ترین پاسخ به اسرائیل دانست و با بیان اینکه دستاورد این انتخاب به اندازه چندین حمله موشکی است، افزود: یحیی سنوار اعلام کرد کاری خواهد کرد که مادر نتانیاهو به عزای پسرش بنشیند و بگوید کاش نتانیاهو به دنیا نیامده بود.

وی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اضلاع جبهه مقاومت نام برد و با تأکید بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل حتمی و قطعی است، اظهار داشت: تأخیر در پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل دارای حکمت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری شناسایی گلوگاه‌ها را یکی از دلائل تاخیردر پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل اعلام کرد و افزود: درعملیات وعده صادق تنها مکان اف ۳۵ و مرکز اطلاعاتی اسرائیل هدف قرار گرفت.

به گفته وی عبور اسرائیل از خط قرمز‌های متعدد سبب شده است تا این بار پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل تنها محدود به مناطق نظامی نباشد و مراکز اقتصادی نیز می‌تواند مورد حملات موشکی ایران باشد و قطعا پاسخ به اسرائیل غاصب به لطف خدا و با عنایت امام زمان (عج) قطعی و شدید خواهد بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات