۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۷۶۳۵۰
هفتم اسفندماه؛

مسابقات فوتسال طلاب حوزه علمیه مشهد جام فجر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رقابت های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال طلاب حوزه علمیه مشهد جام فجر هفتم اسفندماه آغاز می شود.
برگزاري مسايقات فوتسال طلاب در قم
حجت الاسلام محمدعلی محمدی، مسؤول آموزش و تربیت بدنی مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: رقابت های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال طلاب حوزه علمیه مشهد جام فجر هفتم اسفندماه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی این مسابقات، نهم بهمن ماه برگزار شده است اظهار داشت: در مرحله مقدماتی که با حضور شانزده تیم از پایگاه های مقاومت بسیج مدارس علمیه مشهد برگزار شد، تیم های جوادالائمه، ثامن الائمه، حدیث محراب، عاشورا، حافظان نور، شهید منصوری، تشنگان وصال و کوثر به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: در مرحله یک هشتم نهایی نیز که از روز جمعه هفتم اسفندماه آغاز می شود این هشت تیم در قالب دو گروه به رقابت می پردازند.

مسؤول تربیت بدنی مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با اشاره به استقبال خوب طلاب از مسابقات ورزشی ادامه داد: مسابقات فوتسال طلاب مدارس علمیه مشهد جمعه هفتم و چهاردهم اسفندماه ساعت 14 در محل باشگاه آقامصطفی خمینی واقع در جنب پادگان نیروی هوایی مشهد برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد : مسابقات شنا، تنیس و تیراندازی نیز از سوی این مرکز در بین طلاب مدارس علمیه مشهد برگزار شده است./930/پ202/ص
ارسال نظرات