۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۷۶۴۷۴۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است

امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دشمنان اسلام از صدر اسلام تا به امروز به دنبال نابودی اسلام هستند، اما شهدا جان خود را دادند تا اسلام و انقلاب حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با خانواده‌های شهید عباس دهقانی و شهیدان فیروزیان در روستای چاله قره بر لزوم قرار داشتن در مسیر شهدا اشاره کرد و گفت: برخی از شهدا از جمله شهید فیروزیان افرادی ویژه بودند که توسط منافقین به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه شهید فیروزیان با نامه شهید باهنر ماموریت مقابله با منافقین در مدارس کرج را بر عهده داشت، افزود: مُثله کردن شهید فیروزیان توسط منافقین همانند کاری که کفار با حمزه سیدالشهدا عموی پیامبراکرم (ص) انجام دادند، بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خانواده شهدا نزد پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) دارای جایگاه ویژه‌ای هستند، اظهار داشت: خداوند فرزندانی را که درچنین خانواده‌هایی تربیت شدند پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: منافقین که اوایل در مدارس کرج به جای کتاب‌های درسی جزوات این گروهک تروریستی را پخش می‌کردند سبب شد تا شهید باهنر به شهید فیروزیان ماموریت داد تا به کرج برود و در نهایت منافقین او را به شهادت رسانیدند.

وی با بیان اینکه خداوند علاوه بر خریداری جان بندگان خود برخی اموال را نیز خریدار است، افزود: انسان با اخلاص می‌تواند در راه خدا هزینه کند و با ساخت حسینیه، مسجد و درمانگاه، زمین ورزشی و کار عام المنفعه و یا در مسیر اربعین هرینه کند و خدا خریدار چنین مالی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نخستین ویژگی شهید این است که خداوند مشتری جان شهدا است، گفت: خداوند هفت ویژگی به شهید می‌دهد که هفتمین ویژگی شهید این است به وجه الله نظر می‌کند.

وی به آثار و برکات خون شهدا اشاره کرد و با بیان اینکه حفظ اسلام و انقلاب بخاطر خون شهدا است، افزود: دشمنان اسلام از صدر اسلام تا به امروز به دنبال نابودی اسلام هستند، اما شهدا جان خود را دادند تا اسلام و انقلاب حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است، اظهار داشت: درحالی نتانیاهو در کنگره آمریکا به خاطر جنایاتی که در غزه انجام داد تشویق شد که در بیرون کنگره بیست هزار نفر آمریکایی پرچم آمریکا را پائین آوردند و پرچم فلسطین را بالا بردند.

به گفته وی پایین کشیدن پرچم آمریکا و به اهتزار درآورده پرچم فلسطین در بیرون از کنگره آمریکا نشانه استقامت ملت ایران و دستاورد خون شهدا و ایثارگران است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات