۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۶۴۷۴۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه عنوان کرد؛

زندگی افراد باتقوا بن‌بست ندارد

زندگی افراد باتقوا بن‌بست ندارد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: اگر شخصی تقوا پیشه کند خداوند متعال در تمام مشکلات زندگی برای او یک راه خروج باز می‌گذارد که هیچ‌گاه به بن‌بست نمی‌رسد، یعنی زندگی اهل تقوا بن‌بست ندارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: اگر شخصی تقوا پیشه کند خداوند متعال در تمام مشکلات زندگی برای او یک راه خروج باز می‌گذارد که هیچ‌گاه به بن‌بست نمی‌رسد، یعنی زندگی اهل تقوا بن‌بست ندارد و همواره رزق و روزی او را می‌رساند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: اگر کسی در زندگی به خدا توکل کند، خداوند همواره اداره‌کننده اوست و خداوند به همه اعمال او رسیدگی می‌کند، همان‌طور که می‌بینید خداوند، مردم غزه را با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح استوار کرده و آنها را رها نکرده است و با توکل بر خدا این مردم مظلوم پیروز خواهند شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری اذعان کرد: خداوند برای هر چیزی یک اندازه‌ای قرار داده است و ما نباید توقعات بیش از اندازه داشته باشیم چرا که ممکن به مصلحت نباشد و دچار تردیدهایی شویم که ایمان ما را دچار تشکیک کند، لذا تنها راهی که باعث می‌شود انسان مؤمن زندگی مطلوبی داشته باشد، رعایت حدود الهی، احکام و شریعت اسلامی است.
 
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دو مبحث مهم در سطح ملی و استانی، خاطرنشان کرد: در سطح ملی، مباحثی میان جناح‌های سیاسی و افرادی که به نوعی از جناح‌های سیاسی تبعیت می‌کنند، در خصوص موضوعات مختلف سیاسی وجود دارد که در شرایط جدید و استقرار دولت چهاردهم، نگرانی‌هایی را گوش‌زد می‌کند که چه شرایطی را تجربه خواهیم کرد.
 
وی در ادامه افزود: نیروهایی که تقید جدی به انقلاب و مواضع مقام معظم رهبری دارند، از به‌کارگیری افرادی با سوابق امنیتی و محکومیتی که به کار گرفته می‌شوند، ابراز نگرانی می‌کنند که بعضاً مورد تأیید دستگاه‌های نظارتی نیستند و آن‌ها را رد صلاحیت کرده‌اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری در پایان خاطرنشان کرد: از طرفی دولت و رئیس‌جمهور بر این مطلب پافشاری می‌کنند که بحث وفاق ملی، هزینه‌های بسیاری دارد و باید کسانی که در گذشته دچار سرخوردگی شده و به دلیل برخی از افکارشان برخلاف مصالح ملی و مواضع انقلابی اقدام کرده‌اند اما امروز از مواضع گذشته پشیمان شده‌اند و می‌خواهند به مردم خدمت کنند، باید در دولت به کارگیری شوند./1400/
ارسال نظرات