۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۶۵۰۵۰
مدیرکل تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواهران خبر داد؛

برگزاری دوره تربیت ممتحنین حفظ قرآن کریم ویژه خواهران طلبه

برگزاری دوره تربیت ممتحنین حفظ قرآن کریم ویژه خواهران طلبه
مدیرکل تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواهران گفت: طرح تربیت ممتحنین حفظ قرآن کریم به منظور شناسایی، تربیت و توانمندسازی طلاب در زمینه کسب مهارت به عنوان ممتحن در عرصه حفظ قرآن، در استان های قم، اصفهان، فارس، هرمزگان و اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مدیرکل تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواهران، در گفتگویی با اشاره به برگزاری طرح تربیت ممتحنین حفظ قرآن کریم برای طلاب خواهر بیان داشت: این دوره با هدف شناسایی و تربیت و توانمندسازی طلاب در زمینه کسب مهارت به عنوان ممتحن در عرصه حفظ قرآن، به میزبانی پنج استان در شهریورماه برگزار می شود.

خانم زینب بهجت پور افزود: طرح مذکور پس از شناسایی طلاب حافظ قرآن که حائز شرایط لازم هستند، در استان های قم، اصفهان، فارس، هرمزگان و اردبیل برگزار می شود.

 وی تصریح کرد: دوره تربیت ممتحن قرآن کریم، ذیل راهبرد «استانداردسازی ساحت ها و سطوح تربیتی و عملیاتی سازی آن» و برنامه «برگزاری دوره‌های مفاهیم و مهارتی قرآن کریم» در جدول برنامه راهبردی پنجساله حوزه های علمیه خواهران از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار می شود.

خانم بهجت پور یادآور شد: استان قم میزبان استان های گلستان، ایلام، مازندران، مرکزی، لرستان، همدان، قزوین و کرمانشاه است که این دوره در روز 20شهریور با حضور 56 نفر از طلاب به مدت سه روز برگزار می شود.

وی گفت: استان هرمزگان میزبان استان های سیستان و کرمان برای دوره در روزهای 20 تا 22شهریور خواهد بود و طلاب استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و گیلان میهمان استان اردبیل خواهند بود که در 20تا 23شهریور برگزار می شود.

مدیرکل تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواهران بیان داشت: استان اصفهان، میزبان استان های سمنان، البرز، تهران، کردستان و چهارمحال برای دوره در روزه های 25 تا 27 شهریور خواهد بود. استان فارس نیز پذیرای طلاب استانهای خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و یزد برای دوره تربیت ممتحن در روزهای 26 تا 28شهریور خواهد بود.

ارسال نظرات