۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۶۵۳۱۴

مهدیه بزرگ شیراز، میزبان جشن عید بیعت با امام زمان

مهدیه بزرگ شیراز، میزبان جشن عید بیعت با امام زمان
جشن عید بیعت به مناسبت فرا رسیدن آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در مهدیه بزرگ شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام سعید آزاده در جشن عید بیعت که در مهدیه بزرگ شیراز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، با بیان اینکه روز نهم ماه ربیع نماد بزرگ بیعت با امام زمان(عج) است درصورتی که ما هر روز با قرائت دعای عهد با امام بیعت می کنیم، گفت: شناخت امام مقدمه بیعت با حضرت مهدی(عج) است و باید امام زمانه خود را برای همراهی و یاوری بشناسیم.

وی با اشاره به اینکه امروز شک نکنییم اتفاقات در غزه قلب امم زمان را به درد میدآورد، اظهار کرد: گذر زمان مردم کوفه را تغییر داد و یادآوری این نکات بسیار مهم است.

حجت الاسلام آزاده با اشاره به اشاعه شبهات در خصوص مسئله ظهور، تاکید کرد: دشمنان، امام زمان(عج) را به عنوان یک خون ریز معرفی کردند اما روایات ائمه را برای شناخت امام زمان(عج) بخوانیم و مورد توجه قرار دهیم.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: کلام امام را باید بشناسیم و وجود امام زمان(عج) به شیخ مفید فرمودند که همه باید رمز وفاق و همدلی را داشته باشند و این کار دیدار من مهدی برای شما میسر خواهد شد.

وی با تاکید بر ایجاد وحدت میان اهل تسنن و تشیع، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند سال ها ۹ ربیع را دشمنان به خصوص انگلیس خبیث کوشید بدون دلیل روایی و سند علمی نسبت بدهند که این روز متعلق به کشتن شدن خلیفه دوم است و بین شیعه و سنی فاصله بیندازد بنابراین باید این موضوع را مدنظر قرار دهیم و از تفرقه بپرهیزیم.

ارسال نظرات