۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۶۵۶۳۲

گسترش همکاری‌های پژوهشی حوزه خواهران و جامعه المصطفی در همایش ملی جنگ بیولوژیک

گسترش همکاری‌های پژوهشی حوزه خواهران و جامعه المصطفی در همایش ملی جنگ بیولوژیک
معاونت‌های پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌المصطفی‌(ص) العالمیه با اشاره بر گسترش همکاری‌های پژوهشی در راستای همایش ملی جنگ بیولوژیک بر ادامه همکاری‌ها در برگزاری دومین همایش ملی جنگ بیولوژیک و دیگر همایش‌های مرتبط، تأکید کردند.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در راستای همایش ملی جنگ بیولوژیک، ماهیت، ابعاد، پیامد و راهکار ها، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران و مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان سمنان با معاون پژوهش جامعه‌المصطفی‌العالمیه قم و هیئت همراه با یکدیگر دیدار کردند.

این دیدار که در مجموعه جامعه‌المصطفی‌العالمیه صورت گرفت، با هدف گسترش همکاری‌های پژوهشی اعم از برگزاری همایشات، پیش‌نشست‌ها و ... با حضور خانم متولیان معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران، حجت الاسلام نجم مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، حجت‌الاسلام عابدی‌نژاد معاون پژوهش جامعه‌المصطفی‌العالمیه، آقایان کرامتی مدیر پژوهش‌های عمومی، نصاری رئیس اداره تعاملات و ارتباطات و خانم سالم معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران سمنان، برگزار شد.

در ادامه حجت‌الاسلام مهدی نجم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی استان سمنان به ویژه در برگزاری همایش ملی جنگ بیولوژیک، بر ادامه همکاری‌ها در برگزاری دومین همایش ملی جنگ بیولوژیک، تاکید کرد.

خانم متولیان، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران نیز در سخنانی بیان کرد: علاوه بر همایش ملی جنگ بیولوژیک همایش ملی "ملزومات، ساز و کارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان" در خوزستان و همایش ملی "زن، خانواده، امنیت"  در قم در حال برگزاری است که با تنظیم تفاهم نامه می توانیم این تعاملات و ارتباطات را گسترش دهیم.

در ادامه جلسه حجت الاسلام عابدی نژاد، معاون پژوهش جامعه‌المصطفی‌العالمیه با اظهار خرسندی از این دیدار، افزود: امیدوارم ثمره تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در بستر  فعالیت های فاخر پژوهشی بیش از گذشته در مرکز توجهات مراکز حوزوی قرار گیرد.

شایان به ذکر است، در پایان دیدار از نمایشگاه دائمی مجموعه جامعه‌المصطفی‌العالمیه نیز بازدید شد.

ارسال نظرات