۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۶۶۸۲۷
مدیرعامل خبرگزاری رسا در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

ارتقای امنیت باعث افزایش ایمان در جامعه است

ارتقای امنیت باعث افزایش ایمان در جامعه است
حجت الاسلام محققی با اشاره به اینکه یکی از نام های خداوند «مؤمن» است، گفت: تأمین امنیت در آموزه های اسلامی امری قدسی است و این امر جایگاه والایی در سیره معصومین علیهم السلام دارد و رابطه مستقیمی بین امنیت و ایمان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در دیداری که همراه با جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا بعد از ظهر روز دوشنبه در فرماندهی انتظامی کل استان قم با سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان قم داشت، با تسلیت شهادت سید حسن نصر الله، تبریک پیروزی های غرورآفرین عملیات وعده صادق 2 و گرامیداشت یک‌سالگی عملیات طوفان الاقصی و تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جامعه، هفته فراجا را به همه کارکنان خدوم نیروی انتظامی تبریک گفت و از حمایت روحانیت و حوزویان از فعالیت های فراجا خبر داد.

حجت الاسلام محققی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از نام های خداوند «مؤمن» است، گفت: تأمین امنیت امری قدس در آموزه های اسلامی است و این امر جایگاه والایی در سیره معصومین علیهم السلام دارد.

وی در ادامه درباره رابطه بین ایمان و امنیت اظهار داشت: بین ایمان و عمل رابطه مستقیم وجود دارد و هرچه امنیت عمومی بیشتر باشد، زمینه افزایش ایمان نیز بیشتر خواهد بود، از سوی دیگر، افزایش ایمان موجب ارتقای امنیت در جامعه است.

ارتقای امنیت باعث افزایش ایمان در جامعه است

مدیرعامل خبرگزاری رسا افزود: هر چه امنیت اهمیت دارد، حافظان امنیت و نظم عمومی نیز دارای اهمیت هستند و تلاش آنها در این زمینه، دارای تقدس است.

حجت الاسلام محققی در ادامه خاطر نشان کرد: تامین امنیت جزء واجبات توصلی است که صرف تحقق آن مطلوب شارع بوده و عبادت محسوب می شود و در دین مبین اسلام به آن توجه ویژه ای شده است.

وی با اشاره به دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان قم در روز خبرنگار از خبرگزاری رسا، اظهار داشت: هدف دشمن تضعیف اقتدار فراجا است، از این رو نیروی های انتظامی در این روزها آماج حملات ناجوانمردانه دشمنان و رسانه های معاند هستند.

مدیرعامل خبرگزاری رسا با اشاره به تفاهم هایی که خبرگزاری رسا با فراجا داشته است، ابراز کرد: امیدواریم این تفاهم ها به مرحله اجرا برسد.

ارسال نظرات