۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۶۹۴۹۲۸

اشراف کامل اطلاعاتی ‌بر امنیتی داخلی

اشراف کامل اطلاعاتی ‌بر امنیتی داخلی
فرمانده نیروی انتظامی درباره منع تردد‌های شبانه گفت: هر تصمیمی که در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شود مجری قانون هستیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری در جلسه جمع‌بندی نهایی نتایج بازرسی و نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در سال‌ها و ماه‌های اخیر خصوصا تجمعاتی که به واسطه کمبودهایی که در ماه‌های گذشته در استان وجود داشت با مدیریت خوبی که برای جلوگیری از گسترش دامنه اعتراضات صورت گرفت، قابل تقدیر است.

وی افزود: بحمدالله با هوشیاری مردم عزیز و حضور در صحنه نیروی انتظامی که با خویشتن داری، سعه‌صدر، اقتدار، هوشمندی و مردم‌داری همراه بود این اتفاقات به سرانجام مثبتی رسید.

فرمانده ناجا تصریح کرد: ‌باید این توجه را داشته باشیم که دشمنان ما که در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند مترصدند که از هر طریقی ضربه بزنند و اهداف خودشان را در کشور پیاده کنند و این ثبات، امنیت و آرامشی که مردم دارند را به هم بزنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: البته این که مشکلات و کمبودهایی هست و مردم به دلیل مشکلات اقتصادی تحت فشارند جای خود دارد و همه باید کمک کنند و مسئولان نیز باید در میدان حاضرباشند و برای رفع این معضلات اهتمام ویژه داشته باشند.

سردار اشتری با بیان اینکه باید به این موضوع توجه داشته باشیم که امنیت و اقتدار خوبی در کشور و دنیا داریم، گفت: نباید به واسطه یک سری مسائلی که حل شدنی است و مسئولان وظیفه دارند آنها را حل کنند، شیرینی و حلاوت این امنیت را از دست بدهیم.

وی افزود: دشمن مترصد ضربه زدن به ماست لذا باید هوشیار باشیم و آمادگی داشته باشیم که در مقابل اتفاقاتی که رخ می‌دهد با اشراف و تسلط اطلاعاتی  که در سازمان بزرگ نیروی انتظامی است، نگذاریم اتفاقی بیفتد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه پیامی که فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) به مناسبت هفته نیروی انتظامی صادر فرمودند باعث دلگرمی همه ما شد، بیان داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند که نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است این نقش ارزشمند در سال‌های اخیر برجستگی بیشتری یافته که یکی از برجستگی های آن اتفاقاتی است که در استان خوزستان افتاده و نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی استان و همه همکاران توانستند آن را مدیریت کنند.

این مقام عالی انتظامی در ادامه به بخش دیگری از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص خدمتگزاری به مردم که فرمودند: "همه باید تلاش کنند که سطح خدمتگزاری ارتقاء پیدا کند و با کارکرد خود قدر نیروی انتظامی را در چشم عموم مردم ارتقاء بخشند" اشاره کرد و گفت: بخش عمده نیروی انتظامی در مرزها، کلانتری‌ها، راهنمایی و رانندگی، پلیس آگاهی و... در حال خدمت به مردم هستند و بایستی این خدمات ارتقاء یابد.

سردار اشتری به شرف‌یابی خود به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: رهبری انقلاب در خصوص کلانتری‌ها تاکید داشتند هیچ جایی همانند کلانتری‌ها با مردم ارتباط ندارند لذا کلانتری‌های ما بتوانند به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه دهند و ماموریت‌ها را به نحو احسن به انجام برسانند.

فرمانده ناجا تأکید کرد: فرماندهان، معاونان و روسای پلیس پیشگیری توجه و تمرکز ویژه‌ای به کلانتری ها داشته باشند تا ان‌شاء الله رضایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) که همیشه مورد لطف ایشان بودیم، ارتقاء پیدا کند و این مهم است که معظم له را از عملکرد خودمان خوشنود و دلشاد کنیم چرا که رضایت ایشان رضایت امام زمان (عج) و خداوند متعال است.

سردار اشتری در خصوص برخورد با سرقت‌ها اظهار داشت: آنچه مسلم است باید از وقوع سرقت های به عنف، مسلحانه و خشن پیشگیری کنیم و خوشبختانه دستگاه قضائی نیز اشد مجازات را برای مجرمان در نظر می‌گیرد.

*اشراف کامل اطلاعاتی ‌بر امنیتی داخلی

 سردار اشتری همچنین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف از این بازدید نظارت و بازرسی از اقدامات همکاران است، اظهار داشت: بحمدالله مجموعه فرماندهی انتظامی خوزستان در سطح استان و شهرستان‌ها اقدامات خوبی در راستای امنیت پایدار داشته و با اقتدار، برنامه‌ریزی و هوشمندی با جرایم برخورد کرده‌اند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز همکاران ما با اشراف کامل اطلاعاتی و مسلط بر موضوعات امنیتی داخلی هستند، عنوان داشت: با برنامه‌ریزی خوبی که همکاران ما انجام دادند و همکاری بین مسئولان و نیروی انتظامی، مردم و سران عشایر رضایت‌مندی خوبی دارند البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم و باید فاصله ها را کم و خدمت رسانی را بیشتر کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با کسانی که مخل نظم و امنیت هستند برخورد قاطع خواهیم داشت، اضافه کرد: شاخص‌های امنیتی در استان خوب هستند و سعی می‌کنیم ان‌شاءالله با تجهیزات و امکانات و افزایش نیروی انسانی بتوانیم خدمات را در استان اضافه کنیم.

سردار اشتری تصریح کرد: وضعیت مرزهای خشکی و دریایی استان خوزستان خوب است و بحمدالله همکاران ما در مرزبانی و دریابانی اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

فرمانده ناجا عنوان داشت: کارکنان نیروی انتظامی با روحیه جهادی، انقلابی و مردمی در حال خدمت هستند و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای این مردم عزیز و شریف میهن اسلامی، استان خوزستان و شهرستان آبادان و خرمشهر باشیم.

سردار اشتری در خصوص منع تردد‌های شبانه و محدودیت های کرونا با تاکید بر اینکه هر تصمیمی که در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شود مجری قانون هستیم، اظهار داشت: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و تا زمانی که مصوب است ما براساس قانون باید آن را اجرا کنیم.

فرمانده ناجا در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص دوربین‌های مداربسته سطح شهرها بیان داشت: دوربین‌های سطح شهرها توسط شهرداری‌ها و در راه ها توسط وزارت راه نصب می‌شوند و مسئولیت کیفیت دوربین ها نیز با این 2 دستگاه است البته ما بهره برداری خواهیم کرد و وضعیت مان نسبتاً خوب است ولی به مجلس شورای اسلامی، شهرداری‌ها و وزارت راه اعلام کردیم که باید این ظرفیت افزایش یابد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ذوالفقار نژاد
Iran, Islamic Republic of
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
عالی لبیک یا خامنه ای
0
0