۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۷۶۷۱۲۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

پیام شهدا باید به نسل جوان و آینده منتقل شود

پیام شهدا باید به نسل جوان و آینده منتقل شود
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبیین پیام شهدا، گفت: پیام شهدا باید به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در گردهمایی امامان جماعت که در ارتباط با کنگره ملی شهدا کاشان برگزار شد، گفت: وصیت، پیام و نام شهدا باید تبیین و به نسل جوان منتقل شود.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبیین پیام شهدا، افزود: پیام شهدا که در نامه‌ها و وصایای شهدا ثبت و ضبط شده است باید به نسل جوان امروز منتقل شود. 

نماینده ولی فقیه در کاشان تعداد شهدای طلبه شهرستان کاشان را ۱۱۰ شهید اعلام کرد و با اشاره به یکهزار و ۸۲۶ شهید این شهرستان، اظهار داشت: در مجموع شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و نطنز ۳ هزار شهید را تقدیم اسلام و نظام کرده اند. 

وی از فضلا و ائمه جماعت خواست پیام‌ها و وصایای شهدا روحانی و غیر روحانی محل خود را استخراج و آن را به نسل جوان و آینده کشور منتقل کنند.

عضو مجلس خبرگان در ادامه با بیان اینکه پیام شهدا باید با هنرمندی به نسل جوان منتقل شود، اظهار داشت: هر کس در هر حرفه‌ای و هر هنری که دارد می‌تواند پیام‌ها و وصایای شهدا را به نسل جوان و آینده کشور منتقل کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات