۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۶۷۱۳۱

فراخوان پویش ملی «برسد به دست سید حسن» منتشر شد

فراخوان پویش ملی «برسد به دست سید حسن» منتشر شد
با شهادت مجاهد كبير شهيد سيد حسن نصرالله پویش دانش آموزی «برسد به دست سید حسن» از سوی فرهنگسرای عطار نیشابوری و انتشارات روایت فتح منتشر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، پویش ملی «برسد به دست سید حسن» با شعار «آینده روشن» با موضوع شهادت سیدحسن نصرالله به همت فرهنگسرای عطار نیشابوری و با مشارکت انتشارات روایت فتح برگزار می‌شود.

در این پویش از دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم خواسته شده تا در نامه‌ای خطاب به شهيد مقاومت سيد حسن نصرالله بنويسند که نوجوانان چه نقشی در آينده جبهه مقاومت دارند و اين راه چگونه ادامه پيدا می‌کند؟ 

دانش‌آموزان در سراسر کشور می‌توانند دست‌نوشته‌های خود را در قالب یک متن ۳۰۰ کلمه‌ای به همراه نام، نام خانوادگی، شهر محل سکونت، نشانی، سن، کد ملی از طریق درگاه اینترنتی فرهنگسرا به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

دبيرخانه اجرايي پس از بررسي نامه‌هاي واصله به دبيرخانه و رصد موضوعات و تحليل محتواي نامه‌ها، تمامي نامه‌ها را با رعايت شاخصه‌هايي همچون ايده‌هاي نو، واقع‌گرایانه مبتني بر گفتمان مقاومت، خلاقيت در نوشتار، اصالت، رعايت اصول نگارش، دارابودن زبان و نگاه نوجوانانه و شروع و پايان مناسب در دو گروه سنی متوسطه اول و دوم داوری کرده و پس از اهدا جایزه به نفرات برتر، برای چاپ در كتابي توسط انتشارات روايت فتح آماده و ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان از ۲۱ مهر تا ۲۱ آبان ۱۴۰۳ به مدت یک ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه پویش ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای عطار نیشابوری در تهران، میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان محمدامیر قلی مراجعه کرده و یا با شماره ۵۵۷۱۶۷۷۶ تماس بگیرند.

ارسال نظرات