۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۶۷۱۴

7 هزار زنجانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس سفر می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان از اعزام هفت هزار نفر از مردم زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کاروان راهيان نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، محمد اسماعیلی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، امروز در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با آغاز اعزام کاروان های راهیان نور، هفت‌هزار زنجانی از مناطق عملیاتی دیدار خواهند کرد.

وی گفت: از این گروه اعزامی بیست درصد دانش آموزان، بیست درصد دانشجویان، سی درصد بسیج متخصصان، ده درصد بسیج کارگران و ده درصد اقشار مختلف مردم هستند که از 25 اسفند عازم این مناطق خواهند شد.

اسماعیلی با تشریح جزئیات برنامه های بازدید زائران کربلای ایران خاطر‌نشان کرد: زائران اعزامی به مدت سه روز از مناطق اروند رود، آبادان، طلائیه، شلمچه، فکه و دهلاویه دیدن خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)‌ زنجان از توزیع بسته‌های فرهنگی در بین کاروان راهیان نور خبر داد و گفت: آخرین کاروان اعزامی به این مناطق پانزدهم فروردین سال آینده به استان باز می‌گردند.

وی با تأکید بر این‌که استقبال برای حضور در کاروان‌های راهیان نور در این استان بسیار بالا است، ابراز داشت: انتقال آرمان‌های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس و پیوند نسل سوم انقلاب با دوران جنگ از مهم‌ترین اهداف سفر معنوی است.

وی در پایان تصریح کرد: عزت، افتخار و اقتدار نظام اسلامی ما به برکت امام راحل و شهدای گران‌قدر است و باید از شناساندن اهداف و آرمان های آن عزیز سفر کرده از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم./935/پ202/س
ارسال نظرات