۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۶۷۱۴۵

ترور در پی توهین و تخریب

ترور در پی توهین و تخریب
رژیم صهیونیستی جنایت ها را توسط رسانه بسته بندی کرده و برای آن توجیهاتی می تراشد. سال ها بر روی اینکه ایران دولتی تروریستی و حزب الله و حماس سازمان های تروریستی هستند، مانور داده و کشته شدن را حق آنها معرفی کرده است اما شروع یک هدف جدید از علمای اسلام نشان از یک رویه جدید دارد.

در یک داستان طنز معروف نقل می کنند که یکی از اساتید و علمای حوزه در سخنان خود اعلام کرده است که از پیش همه کسانی که از او غیبت کنند را حلال کرده است به جز طلاب؛ از آن استاد سؤال کردند: «شما که اهل گذشت هستید چرا طلاب را نبخشیده اید؟» آن استاد پاسخ داد که طلاب در ابتدا فسق آدم را با تهمت ثابت می کنند و سپس به صورت حلال غیبت می کنند.

طی چند روز گذشته و در ادامه سیر پرسرعت اتفاقات، تصاویری از لیست ترور رژیم صهیونیستی توسط یکی از شبکه های داخلی صهیونیست ها منتشر شد که علاوه بر رهبران مقاومت تصویر آیت الله سیستانی نیز در آن دیده می شد. امر تعجب آور اینکه آیت الله سیستانی در رأس یک سازمان مقاومت و یا به قول غربی ها رهبر یک گروه شبه نظامی نیست بلکه یک عالم شیعه بوده که سال ها در نجف در یک منزل کوچک زندگی می کند. قرارگیری آیت الله سیستانی در رأس تصاویر «عبدالملک الحوثی»، «یحیی سنوار»، «شیخ نعیم قاسم»، «سردار قاآنی» که همگی از فرماندهان و اعضای یک سازمان مقاومت اسلامی هستند، به عنوان لیست ترور رژیم، حکایت از یک اقدام روبه جلو از سوی اسرائیل در ضدیت با اسلام دارد.

حضرت آیت الله سیستانی از مراجع معظم شیعه با طیف گسترده ای از مقلدان است که جدای از موضع گیری های جهادی و سیاسی در مقاطع بسیار حساس، یک شخصیت علمی برجسته در همه مقاطع است و حوزه های علمیه شیعه و سنی در خصوص این اتفاق باید اقدام لازم را انجام دهند. اگر قرارگیری این مرجع تقلید شیعه در لیست ترور امری قطعی باشد، قبل از عملیات ترور شاهد عملیات های متعدد رسانه ای علیه آیت الله سیستانی خواهیم بود که توهین، کوچک ترین شگرد آن خواهد بود.

تشکیل سرزمین موعود یهودی در میانه سرزمین تاریخی مسلمانان در شرایطی که خودشان هم واقف هستند که این سرزمین متعلق به فلسطین است، اعلان جنگ به مسلمانان است؛ تشکیل یک کشور یهودی با حمایت مسیحیان غربی در میانه مسلمانان نشان از توطئه ای علیه اسلام دارد که علمای بزرگ مسلمان این مهم را فهمیدند و خود را هزینه این مقاومت کردند.

رفتارهای رژیم صهیونیستی در طول این دوران نشان داد که نه تنها علیه اسلام رفتار می کند بلکه علیه ادیان و دیانت هم قدم بر می دارد. تشکیل یک حکومت سکولار در ارض موعود یهود و توسعه گردشگری همجنسگرایی ضربات سخت صهیونیست به شریعت موسی است؛ قتل و جنایت هایش هم ضربه های اساسی به انسانیت.

رژیم صهیونیستی همین جنایت ها را توسط رسانه بسته بندی می کرد و برای آن توجیهاتی می تراشید. سال ها بر روی اینکه ایران دولتی تروریستی و حزب الله و حماس سازمان های تروریستی هستند، مانور داده و کشته شدن را حق آن ها معرفی کرده است اما شروع یک هدف جدید از علمای اسلامی نشان از یک رویه جدید دارد.

علمای اسلام باید نسبت به این لیست ترور هشیار باشند و از طریق سایر اندیشمندان و نخبگان اسلامی به دولت ها و کشورهایشان برای تغییر رویه فشار بیاورند زیرا دروازه ترور علمای اسلام که باز شود، خط تخریب و توهین بسیار شدید تر از قتل گشوده می شود.

ارسال نظرات