۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۷۶۷۳۱۱

برگزاری «مهمانی ملکوت» طلاب و اساتید در حرم حضرت معصومه

برگزاری «مهمانی ملکوت» طلاب و اساتید در حرم حضرت معصومه
معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه قم از برگزاری ویژه‌ برنامه تهجد و شب‌زنده‌داری طلاب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با عنوان «مهمانی ملکوت» خبر داد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام واحدی با اشاره به اهمیت تهجد و شب زنده داری در تعمیق و تقویت ایمان و باورهای دینی طلاب و تاکید مراجع عظام تقلید مخصوصا مقام معظم رهبری (دام‌ظله‌العالی) بر این امر مهم اظهار کرد: در جهت نیل به این مهم، برنامه معنوی با عنوان "مهمانی ملکوت" که شامل آیین تهجد و تجدید میثاق با امام زمان(عج) است، همزمان با مناسبت های مذهبی و دینی با حضور طلاب جوان برگزار می گردد.

وی افزود: به همین منظور تلاش شده است تا این برنامه معنوی حداقل یک جلسه در ماه برگزار گردد؛ اولین برنامه از سری برنامه های معنوی، مهمانی ملکوت در سال تحصیلی جاری همزمان با شب وفات کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضور بزرگان حوزه، اساتید و بیش از هزارنفر از طلاب مدارس علمیه قم در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه قم با اشاره به استقبال طلاب، اساتید و مدیران از این برنامه اعلام کرد: در این مراسم معنوی پس از تهجد و مناجات و اقامه نماز جماعت ذکر توسل و درس اخلاق حجت الاسلام سید احمد فقیهی مراسم به پایان رسید.

ارسال نظرات