۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۶۷۷۹
در شماره جدید پرسمان می خوانیم؛

آغازی بر یک پایان

خبرگزاری رسا ـ شماره 85 ماهنامه فرهنگی ـ اجتماعی دانشجویی پرسمان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منتشر شد.
نشريه الكترونيكي پرسمان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پرسمان اولین نشریه در عرصه پرسش و پاسخ و مشاوره است که از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منتشر می‌شود.

اگر توفیق تو نباشد، چهار گام دانش، نگاه کلان به انقلاب اسلامی، آغازی بر یک پایان، انقلاب اسلامی لحظه به لحظه در حال روی دادن است، حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش، هدایت در قرآن و کوجه از جمله مطالب به چاپ رسیده در این شماره است.

در گزیده ای از «آغازی بر یک پایان» می خوانیم: «حتی اگر هیچ برهان دیگری در دست نداشتم؛ ظهور انقلاب اسلامی و بهتر بگویم بعثت تاریخی انسان در وجود مردی چون امام خمینی(ره) برای من کافی بود تا باور کنم که عصر تمدن غرب، سپری شده است و تا آن وضع که موعود که انسان در انتظار اوست، فاصله ای چندان باقی نمانده است.»

انقلاب چهارم، بصیرت چیست، انقلاب و دستاوردهای آن، پیشینه ولایت فقیه، قیام های قبل از قائم، آیا انقلاب نتیجه عکس داد و یک آفیس رایگان! از دیگر مطالبی این نشریه هستند.

در گزیده ای از مطلب «پیشینه ولایت فقیه» آمده است: «پیامبر اکرم نخبه بودن و صلاحیت رهبری را در علم و عالم بودن به کتاب و سنت الهی می داند و این شرط، حتی در انتخاب کارگزاران، فرمانداران و مقامات پایین تر نیز باید مراعات شود و در غیر این صورت، به اسلام و مسلمین خیانت شده است.»

هشتاد و پنجمین شماره ماهنامه فرهنگی ـ اجتماعی دانشجویی پرسمان به مدیر مسؤولی علیرضا مستشاری و به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منتشر شده است./916/ن601/ع

ارسال نظرات