۱۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۷۳۳۵
مؤلف کتاب تحلیلی بر عملکرد یهود در عصر نبوی:

صهیونیزم درصدد تسلط بر مسائل فرهنگی جهان است

خبرگزاری رسا ـ محقق و مؤلف عرصه صهیونیزم‌پژوهی گفت: تلاش ‌صهیونیزم برای تسلط بر مسائل فرهنگی جهان گسترده و چشمگیر است.
رژيم غير قانوني و اشغالگر صهيونيستي



حجت الاسلام علی جدید بناب، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تحلیل نقش یهود و صهیونیزم در تحولات عمده جهانی پرداخت.

وی با اشاره به نقش گسترده یهود در تاریخ صدر اسلام اظهار داشت: در کتاب تحلیلی بر عملکرد یهود در عصر نبوی که اخیرا تجدید چاپ شده است، به تحلیل دقیق و محتوایی عملکرد قوم یهود در تحولات صدر اسلام پرداخته شده است.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به نقش‌آفرینی ‌یهود در تاریخ جهانی و در ‌قرون متمادی تصریح کرد: یهود بنا بر مستندات موجود نقش خاصی در تحولات سیاسی و فرهنگی به خصوص در قرن اخیر داشته است.

حجت الاسلام جدیدبناب خاطر‌نشان کرد: تسلط صهیونیزم بر مسائل فرهنگی جهان گسترده و قابل توجه است که این نقش‌آفرینی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در رسانه‌های مطرح جهانی و عملکرد دولت‌های زیر نفوذ این قوم متجلی شده است.

وی با اشاره به نفوذ گسترده صهیونیزم بر دولت‌های بزرگ جهانی اظهار داشت:‌ آمریکا نیز همواره تحت تسلط صهیونیزم بوده است.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ابراز داشت:‌ معدود رؤسای جمهور آمریکا که در تاریخ این کشور بیش از هفت نفر نیستند، با عدم تبعیت از سیاست‌های پشت پرده صهیونیزم ناموفق بوده و در معرض حذف یا ترور قرار گرفته اند.

حجت الاسلام جدیدبناب،«‌جان اف کندی» و «بیل کلینتون» را از‌ این افراد برشمرد و افزود: کندی در نهایت از سوی صهیونیزم ترور شد و کلینتون نیز در پشت پرده، تسلیم سیاست‌های اسرائیل غاصب شد تا به رسوایی اخلاقی وی سرپوش گذاشته شود.

مؤلف کتاب تحلیلی بر عملکرد یهود در عصر نبوی با اشاره به پیشینه دشمنی یهود و صهیونیزم با اسلام تصریح کرد: این دشمنی‌ها با جهان اسلام در ابعاد گوناگون ادامه دارد و حمایت از فرق ضاله اسلامی از این جمله است./935/ت302/س

ارسال نظرات