۱۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۷۵۵۰

جلد ششم ادب فنای مقربان منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ جلد ششم کتاب «ادب فنای مقربان» به قلم حضرت آیت الله جوادی آملی از سوی موسسه علمی تحقیقاتی اسراء منتشر شد.
ادب فناي مقربان


به گزارش خبرگزاری رسا، جلد ششم کتاب «ادب فنای مقربان» شرح زیارت جامعه کبیره به قلم حضرت آیت الله جوادی آملی از سوی موسسه علمی تحقیقاتی اسراء منتشر شد.

زیارت جامعه کبیره یکی از برترین زیاراتی است که با فقرات بلندش به اوج وجود ائمه اطهار (ع) نظر دارد و زمینه معرفت برتر و عرفان کامل تر را فراهم می سازد و نیز ادب حضور در فضا و آستان مقربان معصوم (ع) را به زائر می آموزد.

معارف فراوان، عمیق و گسترده ای در این زیارت نهفته است که به تشریح و تبیین نیاز دارد تا هم مقام حقیقی آن ذوات مقدس مبرهن و روشن گردد و هم میزان تاثیر و کارآمدی آنان در همه عوالم وجود و شئون هستی دانسته شود.

کتاب ادب فنای مقربان کوششی در راستای این هدف است که در پرتو نوشتارها و گفتارهای حضرت آیت الله جوادی آملی و با بهره‏گیری از آیات قرآن و احادیث معصومین و سخنان عرفا و حکما به شرح و تبیین اسرار و لطایف معنوی این زیارت پرداخته است.

کتاب ادب فنای مقربان شرح زیارت جامعه کبیره به قلم حضرت آیت الله جوادی آملی از سوی نشر اسرا و در شمارگان سه هزار نسخه به چاپ رسیده است./916/د102/ع

ارسال نظرات