۲۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۷۸۰۶۳
معاون رییس جمهور:

حق ملت با هدفمندی یارانه ادا می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: طرح تحول اقتصادی اگر به درستی اجرا شود، حق ملت ادا خواهد شد.
حجت الاسلام ميرتاج الديني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی  رییس جمهور، عصر روز گذشته در شورای اداری آذربایجان شرقی با اشاره به سیاست های دولت در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه اظهار داشت: اگر این طرح با مطالعات گسترده و برنامه محور اجرایی شود، حق ملت به درستی ادا خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح استانداردسازی زندگی عموم مردم است، خاطر نشان کرد: با اجرای دقیق و صحیح این طرح عدالت در جامعه برقرار شده و بهره وری در کشور به طور فزاینده افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام میر تاج الدینی از دیگر اهداف هدفمند سازی یارانه ها در کشور به تامین اهداف قانون اشاره کرد و تصریح کرد: با اجرای این قانون دغدغه اشتغال جوانان کشور تا حد بسیار زیادی مرتفع خواهد شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ایران روزانه چهار میلیون بشکه نفت استحصال می کند، گفت: دو میلیون و200 هزار بشکه این مقدار صادر و بقیه به مصرف داخلی می رسد که به ین مقدار باید روزانه تولید 500 میلیون مترمکعب گاز را نیز اضافه کرد.

وی ادامه داد: قاره اروپا با 250 میلیون جمعیت، روزانه 600 میلیون مترمکعب و هند با بیش از یک میلیارد نفر روزانه 150میلیون مترمکعب مصرف گاز دارد که با مقایسه این ارقام مصرف بی رویه انرژی و پایین بودن بهره وری درایران کاملا ملموس است./935/پ202/ص

ارسال نظرات